کاهش قیمت اتریوم پس از افزایش نرخ بهره آمریکا؛ تحلیل ETH (۳ فروردین ۱۴۰۲)

خانهاخباراخبار آلت کوین هاکاهش قیمت اتریوم...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

قیمت اتریوم بعد از رشد ۰.۲۵ واحدی نرخ بهره آمریکا، از ناحیه ۱,۸۴۰ دلار کاهش یافته و روند اصلاحی خود را آغاز کرده است. این ارز دیجیتال همچنان حمایت خود در محدوده ۱,۷۰۰ را حفظ کرده است و ممکن است بتواند به رشد خود ادامه دهد.

- Advertisement -

به گزارش نیوز‌ بی‌تی‌سی، اتریوم پس از برخورد به مقاومت مهم ۱,۸۴۰ دلار کاهش یافته‌ است. این ارز دیجیتال هم‌اکنون با قیمت ۱,۷۵۰ دلار معامله می‌شود و به زیر میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته خود رسیده‌ است. قیمت اتریوم در حال حاضر به زیر روند صعودی موجود در نمودار ساعتی آن رسیده است و در نزدیکی حمایت ۱,۷۵۰ دلار قرار دارد. اگر این ارز دیجیتال بتواند حمایت مهم ۱,۷۰۰ دلار را حفظ کند، ممکن است روند صعودی جدیدی را آغاز نماید.

- Advertisement -

قیمت اتریوم کاهش می‌یابد؟

همان‌طور که گفته‌ شد، اتریوم هم‌اکنون روند اصلاحی و نزولی خود را از مقاومت ۱,۸۲۰ دلار آغاز کرده‌ و به محدوده ۱,۷۵۰ دلار رسیده‌ است.

فدرال رزرو در روز قبل نرخ بهره آمریکا را ۰.۲۵ واحد افزایش داد و همین مسئله باعث شد که قیمت بسیاری از ارزهای دیجیتال کاهش یابد. اتریوم هم برای مدتی به زیر ناحیه حمایتی ۱,۷۵۰ دلار و در نزدیکی ۱,۷۱۳ دلار رسید؛ اما سریعاً توانست رشد کند و هم‌اکنون در محدوده ۱,۷۵۴ دلار قرار دارد.

قیمت اتریوم در حال حاضر به زیر میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته آن رسیده است. این ارز دیجیتال هم‌اکنون در حال آزمایش ناحیه اصلاحی فیبوناچی ۲۳.۶ درصدی روند نزولی خود (از اوج ۱,۸۲۵ دلار تا کف ۱,۷۱۳ دلار) است.

اولین مقاومت پیش ‌روی اتریوم محدوده ۱,۷۶۰ دلار محسوب می‌شود. مقاومت بعدی آن نیز منطقه ۱,۷۷۰ دلار و میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته آن است. این مقاومت در نزدیکی ناحیه اصلاحی فیبوناچی ۵۰ درصدی روند نزولی مذکور قرار دارد.

قیمت اتریوم

با این حال، اولین مقاومت مهم اتریوم محدوده ۱,۸۰۰ دلار است. این ارز دیجیتال در صورتی می‌تواند دوباره به محدوده ۱,۸۴۰ دلار برگردد که کندل آن در بالای مقاومت مذکور بسته شود. اگر خریداران اتریوم بتوانند از مقاومت ۱,۸۴۰ دلار عبور کنند، روند صعودی خوبی در نمودار این ارز دیجیتال به وجود می‌آید.

در صورت کاهش قیمت‌ اتریوم چه اتفاقی برای این ارز دیجیتال می‌افتد؟

اگر اتریوم نتواند از مقاومت ۱,۷۷۰ دلار عبور کند، ممکن است قیمت آن بیش از پیش کاهش یابد. در این صورت، اولین حمایت اتریوم محدوده ۱,۷۲۰ دلار محسوب می‌شود.

حمایت بعدی آن نیز در محدوده ۱,۶۹۵ دلار قرار دارد. اگر قیمت این ارز دیجیتال به زیر محدوده مذکور برسد، ممکن است تا ناحیه ۱,۶۲۰ دلار کاهش یابد. در صورت تداوم روند نزولی اتریوم، قیمت این ارز دیجیتال ممکن است تا محدوده ۱,۵۵۰ دلار کاهش یابد.

شاخص‌های تکنیکال اتریوم

شاخص مکدی (MACD) در نمودار ساعتی: شاخص مکدی قدرت خود در محدوده نزولی را از دست داده است.

شاخص قدرت نسبی (RSI) در نمودار ساعتی: شاخص قدرت نسبی اتریوم در پایین محدوده ۵۰ قرار دارد.

مهم‌ترین حمایت: ۱,۷۰۰ دلار

مهم‌ترین مقاومت: ۱,۷۷۰ دلار

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان