کمیسیون بورس آمریکا تحقیق در رابطه با شرکت یوگا لبز را آغاز کرده است

خانهاخبارکمیسیون بورس آمریکا...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

وب سایت بلومبرگ روز گذشته در گزارشی به نقل از یکی از افراد آگاه اعلام کرد کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در حال بررسی شرکت یوگا لبز است. این بررسی برای آن صورت می‌گیرد تا اوراق بهادار بودن برخی از توکن‌های NFT مشخص و در صورتی که نقض قوانین فدرال رخ داده باشد، آن پروژه با عواقب آن مواجه شود.

افراد آگاه معتقدند تحقیقات کمیسیون بورس آمریکا از شرکت یوگا لبز، در حقیقت بخشی از تحقیقات گسترده‌تر این ارگان در رابطه با بازار توکن‌های NFT است که از ماه مارس آغاز شده است.

- Advertisement -

کمیسیون بورس به دنبال آن است تا توکن‌های NFT و همچنین NFT های تقسیم‌پذیری که زیرمجموعه اوراق بهادار قرار می‌گیرند را شناسایی کند.

البته سخنگوی کمیسیون بورس در واکنش به این اظهارات خاطرنشان کرد در رابطه با وجود یا عدم وجود تحقیقات احتمالی اظهار نظر نمی‌کند.

در همین حال، به نظر می‌رسد شرکت یوگا لبز نیمه پر لیوان را در نظر گرفته است. یکی از سخنگویان این شرکت در این رابطه اظهار داشت:

به خوبی می‌دانیم سیاست‌مداران و قانون‌گذاران به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با دنیای جدید وب 3 هستند … ما امیدواریم با بقیه صنعت رمزارزها و قانون‌گذاران برای شکل دادن به این اکوسیستم در حال رشد شریک شویم. به عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ در این صنعت، یوگا لبز آماده همکاری کامل با تمامی ارگان‌ها در طول این مسیر است.

به گفته بلومبرگ، کمیسیون بورس همچنین به دنبال این است تا وضعیت توزیع توکن ایپ کوین که بین هولدرهای NFT های مجموعه بورد ایپ یات کلاب و سایر مجموعه‌ها توزیع شده را بررسی کند.

در واکنش به انتشار خبر تحقیق و بررسی یوگا لبز از سوی کمیسیون بورس آمریکا، بهای توکن ایپ کوین با ریزش سنگینی مواجه شد و با 11% افت به 4.67 دلار رسید.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان