منطقه آزاد امارات؛ پناهگاه امن شرکت های ارز دیجیتال

خانهاخبارمنطقه آزاد امارات؛...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

به گزارش واحد خبر فکت کوینز، امارات متحده عربی برنامه‌های زیادی برای معاملات و سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال دارد. جدیدترین اقدام آن‌ها ایجاد یک منطقه آزاد اختصاصی برای ارز دیجیتال در امارات است.

راس الخیمه، یکی از هفت امارت (یا خلیفه نشین) کشور امارات متحده عربی است. این امارت منطقه آزاد جدیدی را به شرکت‌های مربوط به ارزهای دیجیتال اختصاص می‌دهد. طبق اعلامیه مربوط به سمینارBlockchain Life 2023 ، این ابتکار اماراتی‌ها اولین منطقه آزاد جهان برای شرکت‌های مربوط به ارزهای دیجیتال خواهد بود.

- Advertisement -

مناطق آزاد تجاری (FTZ) در امارات، مناطقی هستند که شرکت‌ها می‌توانند در آن‌ها بدون محدودیت فعالیت کنند. اگر 100٪ مالکیت شرکتی مربوط به فرد یا نهادی خارجی باشد، یا شرکتی بخواهد از پرداخت مالیات شرکتی، مالیات بر درآمد شخصی و عوارض گمرکی اجتناب کند، می‌تواند در یک منطقه آزاد تجاری فعالیت کند. این مناطق همچنین از راه اندازی کسب و کارها استقبال می‌کنند. به این صورت که فرآیند صدور مجوز و ثبت شرکت‌ها را تسهیل می‌کنند.

ایجاد یک منطقه آزاد تجاری برای ارز دیجیتال در امارات

امارات از معاملات و سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال حمایت می کند

امارات متحده عربی خود را به عنوان یکی از مناطق محبوب برای شرکت‌های ارز دیجیتال که به دنبال یک محیط مطلوب هستند، معرفی کرده است. در سال‌های اخیر، امارات گام‌های مهمی در جهت تبدیل شدن به یک رهبر جهانی در فضای رمز ارز و بلاک چین برداشته است.

یکی از برجسته‌ترین ابتکارات آن‌ها در این زمینه، ایجاد مرکز رمز ارز چند کالایی دبی (DMCC) بود. این بزرگترین صرافی ارز دیجیتال امارات از نظر حجم معاملات است. مرکز رمز ارز DMCC در ایجاد یک اکوسیستم مطلوب برای فعالیت شرکت‌های ارز دیجیتال در امارات نقش بسزایی داشته است.

علاوه بر این، دولت امارات رویکردی فعال نیز برای تنظیم صنعت ارزهای دیجیتال اتخاذ کرده است. این رویکرد “تنظیم دارایی‌های ذخیره شده و سیستم‌های پرداخت الکترونیکی” نام دارد و در سال 2017 معرفی شد. این مقررات چارچوبی را برای صدور مجوز و تنظیم مبادلات ارزهای دیجیتال و ارائه دهندگان خدمات در امارات تعیین می‌کند. علاوه بر این، دولت ابتکارات مختلفی را برای حمایت از توسعه فناوری بلاک چین آغاز کرده است.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان