امکان دریافت وام در بازی اکسی اینفینیتی فراهم شد

خانهاخبارامکان دریافت وام...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

کاربران بازی محبوب اکسی اینفینیتی هم‌اکنون می‌توانند با استیک (سپرده‌گذاری) دارایی خود در این بازی، وام بگیرند.

- Advertisement -
spot_img

به گزارش د بلاک، رونین نتورک (Ronin Network)، شرکت توسعه‌دهنده بلاکچین رونین که بازی اکسی اینفینیتی بر روی آن ساخته شده است اعلام کرده که برای تسهیل فرآیند دریافت وام با پلتفرم متالِند (MetaLend) همکاری خواهد کرد. بر اساس وب‌سایت متالِند، در حال حاضر 1587 توکن NFT مبتنی بر شبکه رونین به عنوان وثیقه برای دریافت وام از این پلتفرم سپرده‌گذاری شده است.

- Advertisement -

کاربران برای دریافت وام در بازی اکسی اینفینیتی می‌توانند ارزش دارایی‌های دیجیتال خود را با استفاده از ماشین حساب ارائه‌شده توسط متالند، ارزیابی کنند و تا 30% آن را وام بگیرند. شایان ذکر است، 1% از مبلغ وام‌گرفته‌شده به عنوان کارمزد، کسر خواهد شد.

پلتفرم متالند و شبکه رونین برای اولین بار در تاریخ 31 ژانویه سال جاری از همکاری خود خبر دادند. این پلتفرم، پیش از این موفق شد در یک دور تامین سرمایه اولیه به رهبری شرکت Pantera Capital، حدود 5 میلیون دلار جمع‌آوری کند.

حجم معاملات هفتگی مرتبط با بازی اکسی اینفینیتی در تاریخ 8 آگوست 2021 به اوج هفتگی 215 میلیون دلاری رسید. با این حال، بی‌ثباتی اقتصاد توکنی این بازی باعث شد در ماه‌های گذشته شاهد ریزش بهای دارایی‌های درون این بازی محبوب باشیم.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان