پلتفرم آوی قصد دارد تا زمان به روزرسانی مرج وام گیری اتریوم را متوقف کند

خانهاخبارپلتفرم آوی قصد...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

جامعه آوی خود را آماده طرح پیشنهادی جدیدی کرده که بر اساس آن رای به توقف وام گرفتن اتریوم تا زمان به روزرسانی مرج می‌گیرند. پلتفرم دیفای آوی معتقد است که به دلیل هارد فورک اثبات کار و احتمالی اتریوم با ریسک بهره برداری زیاد در بازار اتریوم مواجه خواهد شد و از نظر این پلتفرم، توقف وام گرفتن اتریوم باعث کاهش ریسک های موجود می‌شود.

- Advertisement -
spot_img

پلتفرم آوی به تازگی اعلام کرده است که طرح پیشنهادی توقف موقت وام گرفتن اتریوم را به رای گیری خواهد گذاشت و در صورت تایید شدن آن تا زمان مرج اتریوم شاهد آن خواهیم بود. رای گیری برای این طرح از امروز آغاز و تا تاریخ 2 سپتامبر ادامه خواهد داشت.

- Advertisement -

کاربران ممکن است که از هارد فورک احتمالی اتریوم با وام گرفتن اتریوم قبل از مرج سوء استفاده کنند. در نتیجه چنین اتفاقی ریسک بهره برداری زیاد در بازار اتریوم به وجود خواهد آمد. چنین ریسکی منجر به لیکوئید شدن تراکنش ها و همچنین احتمال ورشکستگی می‌شود.

علاوه بر آن، وام گیری زیاد اتریوم می‌تواند روی موقعیت های وام گیری بازگشتی stETH/ETH در آوی نیز تاثیر بگذارد. در وام گیری بازگشتی، سرمایه گذاران دیفای اتریوم های خود را استیک کرده و در عوض stETH دریافت می‌کنند. سپس این کوین ها را به عنوان وثیقه در پلتفرم های وام دهی مانند آوی واریز می‌کنند تا اتریوم های بیشتری دریافت کنند و این چرخه به همین صورت ادامه خواهد یافت. در حال حاضر حدود 907 میلیون دلار stETH به عنوان وثیقه برای وام گیری اتریوم در آوی وجود دارد.

مطلب مفید: بررسی 5 عامل مهم در هفته پیش روی بیت کوین (7 شهریور)

چنین چیزی ممکن است منجر به باز شدن موقعیت های کاربران شود که در ادامه ثبات stETH/ETH را به خطر می‌اندازد. این رای گیری علاوه بر موضوع اشاره شده پیشنهاد ارسال یکباره 60 توکن AAVE از خزانه این پلتفرم به میکر دائو را نیز می‌دهد. چنین حرکتی به جلوگیری از رای گیری نیابتی کمک می‌کند.

طرح پیشنهادی چهار گزینه برای کاربران آوی دارد که شامل توقف موقت وام گیری اتریوم و پرداخت 60 توکن آوی، توقف وام گیری اتریوم و تصمیم گیری جداگانه درباره ارسال توکن ها، عدم توقف وام گیری و امتناع از رای دادن می‌شود.

آوی از مرج حمایت می‌کند اما از اثبات کار نه

دائو آوی به تازگی رای گیری را پشت سر گذاشته که در آن اعضای جامعه رای به حمایت از مکانیسم اثبات سهام اتریوم دادند اما از فورک های احتمالی آن مانند اثبات کار حمایت نکردند. انتظار می‌رود مرج اتریوم در تاریخ 15 سپتامبر راه اندازی شود و پس از آن اتریوم به یک دارایی ضدتورمی تبدیل خواهد شد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان