تحلیلگر معروف: بیت کوین پس از افت به 19000 دلار، 61 درصد رشد خواهد کرد

خانهاخبارتحلیلگر معروف: بیت...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

یکی از تحلیلگران معروف بازار ارزهای دیجیتال به تازگی پیش‌بینی صعودی را برای بیت کوین مطرح کرده است. به گفته این تحلیلگر، بزرگترین ارز دیجیتال بازار پس از پایان آخرین اصلاح قیمتی خود، رشدی انفجاری را تجربه خواهد کرد.

- Advertisement -
spot_img

این تحلیلگر که با نام مستعار کردیبل (Credible) در توییتر فعالیت می‌کند، در توییتی خطاب به 336500 دنبال‌کننده خود گفت که انتظار دارد BTC از 22000 دلار به محدوده 19000 دلاری کاهش یابد و پس از آن، با رشدی نجومی به 30000 دلار برسد.

- Advertisement -
نمودار بیت کوین تایم فریم 4 ساعته
نمودار بیت کوین تایم فریم 4 ساعته

وی در این رابطه با به اشتراک گذاشتن نمودار بالا گفت:

انتظار دارم بیت کوین از محدوده قرمزرنگ پس زده شود و سپس به پایین‌تر حرکت کند.

کردیبل با امواج الیوت، نظریه‌ای که حرکات قیمتی را با پیروی از مجموعه‌ای از اصول پیش‌بینی می‌کند، قیمت بیت کوین را تحلیل می‌کند و تا به اینجای کار پیش‌بینی‌های درستی داشته است.

بیت کوین در حال حاضر در محدوده 19824 دلاری در نوسان است و به نظر می‌رسد در آستانه رسیدن به هدف تعیین‌شده توسط کردیبل قرار دارد.

وی همچنین در آخرین ویدیوی خود خاطرنشان کرد اصلاح قیمت BTC به حدود 19000 دلار برای این ارز بسیار خوب خواهد بود چراکه این امکان را بوجود می‌آورد تا صعودی جدید را تجربه کند.

نمودار قیمت بیت کوین تایم فریم 4 ساعته
نمودار بیت کوین تایم فریم 4 ساعته

وی در این رابطه گفت:

بازگشت قیمت به این محدوده مشکلی ندارد. اصلاحی با این عمق دید صعودی را دست نخورده باقی می‌گذارد. پس از آن اگر موفق شویم به سمت بالا برگردیم و 22000 دلار را بشکنیم، موج دوم را کامل کرده‌ایم و موج قوی‌تری را به سمت بالا تشکیل خواهیم داد. پس از آن انتظار دارم از محدوده قرمزرنگ عبور کنیم.

بر اساس نمودار به اشتراک گذاشته شده توسط کردیبل، ظاهرا این تحلیلگر انتظار دارد پس از پایان اصلاح فعلی قیمت، بیت کوین در کوتاه‌مدت تا 32000 دلار افزایش یابد. اگر پیش‌بینی کردیبل محقق شود، احتمالا شاهد افزایش قیمت بیش از 61 درصدی خواهیم بود.

نظر شما در رابطه با پیش‌بینی قیمت کردیبل چیست؟ آیا BTC تا 32000 دلار صعود خواهد کرد؟

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان