شرکت دیلویت از فناوری بلاک چین برای تایید هویت مشتریان استفاده می‌کند

خانهاخبارشرکت دیلویت از...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

شرکت دیلویت (Deloitte)، یکی از 4 شرکت بزرگ جهان در حوزه خدمات مالی و حسابداری به‌تازگی اعلام کرده است که با استفاده از فناوری بلاک چین به کاربران خود اجازه می‌دهد تا با استفاده از یک کیف پول دیجیتال احراز هویت کنند. هدف شرکت از چنین حرکتی، پرهیز از فرایندهای طولانی و پیچیده احراز هویت به روش سنتی است.

دیلویت و ادغام فناوری بلاک چین در پلتفرم خود

به نقل از کوین تلگراف، دیلویت روز 4 مه در بیانیه‌ای اعلام کرد که از تکنولوژی بلاک چین KILT، یکی از ‌پاراچین‌های پولکادات استفاده می‌کند تا اعتبارنامه‌های دیجیتالی با قابلیت استفاده مجدد را با هدف احراز هویت کاربران خود صادر کند. بر اساس اعلامیه شرکت، این اعتبارنامه‌ها، کاربردهای مختلفی مانند انطباق با قوانین بانکداری و دیفای، تأیید سن برای تجارت الکترونیک و همچنین ثبت‌نام‌های خصوصی و افزایش سرمایه خواهند داشت.

- Advertisement -
توییت دیلویت

هدف دیلویت از چنین اقدامی، کنار گذاشتن فرایندهای احراز هویت معمول مانند تأیید هویت کاغذی است که علاوه بر زمان‌بر بودن نیازمندهای اطلاعات و داده‌های بسیار زیادی است. شرکت همچنین توضیح داد که فرایندهای معمول احراز هویت، اطلاعات کاربران را در پلتفرم‌ها و پایگاه‌های داده مختلف ذخیره می‌کنند که این امر می‌تواند مشتریان را در معرض خطر قرار دهد.

مطلب مفید: ارز دیجیتال Wojak چیست و آینده آن چگونه خواهد بود؟

کیف پول اعتبارنامه در قالب افزونه مرورگر به کاربران ارائه خواهد شد تا حتی بدون دانش قبلی از حوزه بلاک چین، مصرف‌کنندگان بتوانند از آن استفاده کنند. در حالی که کیف پول در دستگاه مشتریان ذخیره شده و همیشه تحت کنترل آن‌ها است، دیلویت این قابلیت را خواهد داشت تا در صورت تغییر شرایط، اصلاحاتی را در آن اعمال کند. این پلتفرم درباره اقدامات احتمالی خود افزود:

«اعتبارنامه‌ها به صورت دیجیتالی توسط شرکت امضا شده‌اند. دیلوییت می‌تواند در صورت تغییر شرایط پس از صدور اعتبارنامه، با استفاده از تکنولوژی بلاک چین اعتبارنامه‌ها را باطل کند.»

اینگو روبی (Ingo Rübe) ، مؤسس پروتکل KILT نیز توضیح داد که راهکارهای هویتی ساخته شده بر بستر این پروتکل به کاربران اجازه می‌دهد تا از اعتبارنامه‌های دیجیتالی قابل تأیید هویت در سرویس‌های مختلف بهره‌مند شوند و در عین حال کنترل زمان و مکان اشتراک اطلاعات خصوصی خود را در اختیار داشته باشند. همچنین با توجه به آنکه، KILT یکی از پاراچین‌های پولکادات است، از امنیت و مقیاس‌پذیری که سرمایه‌گذاران سازمانی به آن نیاز دارند، برخوردار است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان