استقبال مدیر عامل کوین بیس از شکایت SEC: کوین بیس در نهایت پیروز خواهد شد

خانهاخباراستقبال مدیر عامل...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

به گزارش فکت کوینز، برایان آرمسترانگ، مدیر عامل کوین بیس معتقد است که نبرد حقوقی با SEC ممکن است درنهایت به ایجاد شفافیت موردنیاز در مورد قوانین کریپتو کمک کند.

- Advertisement -

برایان آرمسترانگ، مدیر عامل صرافی آمریکایی کوین بیس (Coinbase)، از شکایت جدید کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) علیه صرافی خود غافلگیر نشده است.

- Advertisement -

هم مدیر عامل کوین بیس و هم شرکت او در روز دوشنبه با استدلال‌های کوتاهی به این موضوع پاسخ دادند که چرا کوین بیس در نبرد قانونی خود با SEC پیروز خواهد شد.

استقبال مدیرعامل کوین بیس از شکایت SEC: کوین بیس در نهایت پیروز خواهد شد

فرصتی برای ایجاد شفافیت در قوانین ارزهای دیجیتال

آرمسترانگ در توییتی در روز سه‌شنبه گفت که کوین‌بیس به نمایندگی خود از صنعت کریپتو در نبرد حقوقی با SEC و اینکه درنهایت باعث شفاف‌سازی در مورد قوانین کریپتو خواهد شد، افتخار می‌کند.

آرمسترانگ سال‌هاست که از SEC به دلیل ناتوانی در توضیح نحوه اعمال قوانین اوراق بهادار در صنعت کریپتو، از جمله اینکه کدام دارایی‌های دیجیتال به عنوان اوراق بهادار و کدام به عنوان کالا واجد شرایط هستند، انتقاد کرده است. این صرافی در ماه آوریل از SEC به دلیل عدم پاسخگویی به دادخواست کوین بیس برای ارائه قوانینی برای اوراق بهادار دیجیتالی شکایت کرد، اما رگولاتور ادعا کرد که هم اکنون قوانین و مقررات روشنی بر صنعت کریپتو حاکم است.

یکی از اتهامات اصلی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده این است که کوین بیس در ثبت نام محصولات مختلف اوراق بهادار خود در SEC ناموفق بوده است. با این حال، آرمسترانگ استدلال کرد که هیچ مسیر معقولی برای انجام این کار وجود ندارد.

مدیر عامل کوین بیس گفت: «ما بارها و بارها تلاش کردیم، بنابراین اوراق بهادار را لیست نمی‌کنیم.» علاوه بر این، SEC و CFTC اظهارات متناقضی در مورد اینکه کدام دارایی‌های رمزنگاری‌شده واجد شرایط اوراق بهادار هستند، از جمله اتریوم (ETH) و تتر (USDT)، ارائه کرده‌اند.

او گفت: «ما این کار را انجام خواهیم داد. در ضمن، بیایید همه به پیشرفت و توسعه به عنوان یک صنعت ادامه دهیم. آمریکا درنهایت این مسئله را حل خواهد کرد.»

در ویدئویی که روز سه‌شنبه توسط کوین بیس منتشر شد، این صرافی اطلاعاتی را برای اثبات تعهد خود به رعایت مقررات و عدم همکاری SEC ارائه کرد.

این صرافی خاطرنشان کرد که 57 بار در گزارش S1 خود که SEC آن را تایید کرد، به «سرویس استیکینگ» خود اشاره کرد. همچنین 30 بار به طور خصوصی با SEC ملاقات کرد و به دنبال راهنمایی در مورد نحوه رعایت قوانین قانونی بود.

با این حال، منتقدان کوین بیس اشاره کردند که SEC در سند تأییدیه این صرافی به صراحت اعلام کرد که لزوماً قانونی بودن تجارت Coinbase را تأیید نمی‌کند.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان