شبکه سویی (Sui) برنامه‌ای برای ایردراپ توکن SUI ندارد؛ مراقب کلاهبرداران باشید

خانهاخبارشبکه سویی (Sui)...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

شبکه سویی (Sui)، بلاکچین لایه 1 پشتیبانی شده توسط شرکت‌های جامپ کریپتو و a16z به تمام شایعات پیرامون توکن شبکه و ایردراپ آن خاتمه داد. در همین راستا تیم توسعه این شبکه در توییتی به کاربران و حامیان خود درباره کلاهبرداران و افزایش فعالیت آنها هشدار داد.

- Advertisement -
spot_img

به گزارش یوتودی و بر اساس پستی رسمی که روز 27 اکتبر حساب توییتری شبکه سویی منتشر کرده است، تیم توسعه این شبکه هیچ قصدی برای انتشار توکن SUI یا ایردراپ آن برای اعضای جامعه ندارد.

- Advertisement -
توییت شبکه سویی

در حقیقت، توکن اشاره شده در شبکه اصلی سویی وجود ندارد و به همین دلیل نمی‌تواند با ایردراپ در اختیار مشارکت کنندگان اولیه ، آزمایش کنندگان شبکه و … قرار گیرد. علاوه بر آن، این توکن را نمی‌توان از مشتریان خرد در پلتفرم‌های واسطه خریداری کرد.

هدف این اعلامیه آن بود که علاقه مندان به شبکه سرمایه‌های خود را به دست کلاهبرداران نسپارند. به گزارش تیم شبکه، در سه ماه آخر سال 2022، تعداد کلاهبرداری‌های صورت گرفته در فضای ارزهای دیجیتال به شدت زیاد شده است.

شبکه سویی در ماه سپتامبر تیتر اخبار بود. در میان رکود نزولی، شرکت میسترن لبز، سازنده این شبکه دور تامین سرمایه 300 میلیون دلاری را برای شبکه به اتمام رساند. گفتنی است که در این فرایند تامین سرمایه شرکت‌هایی مانند a16z، کریپتو جامپ، آپولو، بایننس لبز، کوین بیس و … شرکت داشتند.

مطلب مفید: بررسی ۳ پیش بینی مهم در رابطه با بازار ارزهای دیجیتال در ماه نوامبر (آبان)

شبکه سویی همانند بلاکچین آپتوس و شبکه لیرنا از زبان Move استفاده می‌کند و به همین دلیل هدف شکارچیان رترودراپ‌ها (retrodrop) قرار گرفته است که منتظر توزیع چهار رقمی توکن بعدیی هستند. همانطور که قبلا پوشش داده شد، ایردراپ شبکه آپتوس باعث افزایش علاقه کاربران به این رویداد شد. اکنون شاردیوم، شبکه لایه 1 ایجاد شده توسط موسس صرافی WazirX در لیست ایردراپ‌ها قرار دارد.

گفتنی است که ایردراپ توکن APT در شبکه آپتوس در روز 18 اکتبر به یکی از رویدادهای مهم و مورد انتظار در بازار نزولی تبدیل شد. همچنین قابل توجه است که به دلیل ضعف حفاظتی در برابر سیبیل‌ها برخی از حساب‌ها موفق شدند در این ایردراپ تا 180 هزار دلار پاداش دریافت کنند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان