چارلز هاسکینسون خواستار صلح با جامعه ریپل شد؛ ماجرا چیست؟

خانهاخبارچارلز هاسکینسون خواستار...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

چارلز هاسکینسون، بنیان‌گذار شبکه کاردانو در اقدامی عجیب و قابل‌توجه خواستار صلح با جامعه ریپل شده است تا تعجب اعضای جامعه را برانگیزد. گفتنی است که وی در چند سال گذشته به انتقاد از ریپل و جامعه آن پرداخته است. با این حال، روز گذشته و بر اساس پست توییتری وی، شاهد اقدامی برای صلح هاسکینسون با ریپل بودیم.

- Advertisement -
spot_img

درخواست صلح هاسکینسون با جامعه ریپل

به نقل از یوتودی، رابطه غیردوستانه با جامعه ریپل تا حد زیادی از سمت خود هاسکینسون بوده است. وی در طول سال‌های اخیر همواره به بی‌ارزش بودن پروژه ریپل اشاره کرده است و حتی یک بار در ماه دسامبر سال گذشته توضیح داد که ریپل هیچ ارزش ذاتی ندارد و جامعه آن سمی و غیرقابل ملاحظه است. وی همچنین گفت که ریپل پروژه‌ای است که بدون نبود آن نیز می‌توان به زندگی ادامه داد.

- Advertisement -
توییت هاسکینسون

اکنون اقدام برای صلح با جامعه ریپل از دید اعضای جامعه یک اقدام ریاکارانه از سمت هاسکینسون با توجه به شکایت اخیر کمیسیون بورس از صرافی‌های بایننس و کوین بیس است. این نهاد قانونی در شکایت خود اشاره داشته است که کاردانو اوراق بهادار است و با مصونیت دیگر پروژه‌های بزرگ مانند سولانا، فایل کوین و متیک نسبت به اوراق بهادار خوانده شدن از سمت SEC، بهترین اقدام برای کاردانو به نظر متحد شدن با ریپل و دیگر پروژه‌ها در برابر این نهاد و رئیس آن است.

مطلب مفید: آموزش افزایش امنیت حساب‌ در صرافی‌های ارز دیجیتال

با توجه به برداشتن این گام و درخواست صلح با جامعه ریپل، انتظار می‌رود که وی دیگر در فضای رسانه و پادکست خود با رویکرد منفی به این ارز دیجیتال و جامعه آن نگاه نکند. باید اشاره داشت که برخی از اعضای جامعه ریپل این درخواست را پذیرفته‌اند و اعتقاد دارند که شکست در متحد شدن آن هم در زمانی که کمیسیون بورس به جنگ علنی با آن‌ها مشغول است، در بلندمدت برای صنعت ارزهای دیجیتال عواقب جبران‌ناپذیری خواهد داشت.

سرکوب شدید صرافی‌های بزرگ این حوزه توسط کمیسیون بورس آمریکا نشان می‌دهد که هیچ‌کس از چنگال این نهاد قانون‌گذار در امان نیست. اکنون اقداماتی فروتنانه مانند درخواست صلح هاسکینسون برای ریپل می‌تواند به صنعت ارزهای دیجیتال در مسیر پیش رو و مقابله با این چالش‌ها کمک کند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان