1.7 میلیون دلار بیت کوین مرتبط با صرافی QuadrigaCX پس از چند سال منتقل شد

خانهاخبار1.7 میلیون دلار...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

پنج کیف پول متصل به صرافی رمز ارزی منحل شده کانادایی QuadrigaCX که قبلا تصور می‌شد غیرقابل دسترس هستند، به تازگی و پس از سال‌ها غیرفعال بودن در حال انتقال حدود 1.7 میلیون دلار بیت کوین مشاهده شده‌اند. به نقل از کوین تلگراف، ابتدا ZachXBT، تحلیلگر آنچین بلاکچین متوجه این موضوع شد و در پستی توییتری اشاره داشت که این 5 کیف پول، 104 بیت کوین را به کیف پول‌های مختلف ارسال کرده‌اند. داده‌ها نشان می‌دهند که آخرین فعالیت کیف پول‌ها به سال 2018 باز می‌گردد.

- Advertisement -
spot_img
توییت درباره QuadrigaCX

انتقال بیت کوین از کیف پول‌های QuadrigaCX

QuadrigaCX که زمانی بزرگ‌ترین صرافی رمز ارزی کانادا محصوب می‌شد، در آوریل 2019 و پس از مرگ جرالد کاتن، مدیرعامل و موسس صرافی در دسامبر 2018 اعلام ورشکستگی کرد. گفتنی است که کاتن به تنهایی مسئولیت کلیدهای خصوصی کیف پول‌های پلتفرم را برعهده داشت. در زمان ورشکستگی، صرافی حدود 200 میلیون دلار به 155 هزار کاربر خود بدهکار شد.

- Advertisement -

در فوریه 2019، گزارشی از ارنست و یانگ شرکت حسابداری Big Four در رابطه با وضعیت صرافی نشان داد که در فوریه 2019، پلتفرم QuadrigaCX اشتباهی 103 بیت کوین را به کیف پول سردی منتقل کرده که تنها کاتن فوت شده توانایی دسترسی به آن را داشته است. نکته قابل توجه تعداد کوین‌هایی است که در روزهای گذشته منتقل شده که بسیار به این عدد نزدیک است.

مطلب مفید: آیا دیفای واقعاً غیرمتمرکز است؟ بررسی دقیق مهم‌ترین ویژگی دیفای

در آن زمان، شرکت QuadrigaCX اعلام کرد که تلاش خود را خواهد کرد تا رمزارزهای ارسالی به کیف پول سرد را بازگردان کند. باید توجهه داشت که مرگ مرموز موسس این صرافی و در پی آن فروپاشی پلتفرم شایعات و تئوری‌های زیادی را به وجود آورد و برخی ادعا کردند که جرالد کاتن به عنوان بخشی از یک طرح کلاهبرداری مرگ خود را جعل کرده است. این داستان در سال 2022 و به عنوان مستند از نتفلیکس پخش شد.

در سال 2014، کاتن در یک پادکست گفت که بهترین روش برای حفظ کلیدهای خصوصی نوشتن آنها و ذخیره کردن در صندوق‌های امانات است. با این صحبت‌ها وی به نوعی توضیح داد که کلیدهای خصوصی QuadrigaCX نیز در صندوق امانات شرکت در بانک نگه داری می‌شوند. هنوز مشخص نیست که آیا انتقال بیت کوین‌ها در رابطه با تلاش ارنست و یانگ در زمینه بازگردانی کوین‌ها بوده یا اتفاق دیگری در جریان است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان