یک نهنگ بیت کوین ۸۰۰ میلیون دلار BTC را منتقل کرد

خانهاخباریک نهنگ بیت...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

یک نهنگ بیت کوین به‌تازگی 31 هزار واحد BTC به ارزش تقریبی 820 میلیون دلار را جابه‌جا کرده است. این نهنگ بزرگ سرمایه اشاره شده را از کیف پول‌های سرد خود که از اواخر سال 2022 تاکنون هیچ فعالیتی نداشته‌اند خارج کرده است. بر اساس داده‌ها، تاریخچه کیف پول‌ها نشان می‌دهد که این نهنگ در اوایل پاییز سال گذشته، واریز قابل‌توجه 21600 بیت کوین از سمت صرافی بایننس و هیوبی را در کارنامه خود دارد.

- Advertisement -
spot_img

نهنگ‌های بیت کوین

به نقل از کریپتوگلوب و بنا بر داده‌های پلتفرم تحلیلی آرخام، این نهنگ اکنون بیت کوین‌های خود را در دو کیف پول جداگانه نگه‌داری می‌کند. یکی از کیف پول‌ها دارای 20 هزار BTC و دیگری 11200 واحد بیت کوین را در خود جای داده‌اند. باید اشاره داشت که این فعالیت از سمت نهنگ بازار تنها یک روز پس از آن صورت گرفت که چندین تراکنش قابل‌توجه بیت کوین منجر به انتقال بیش از 1 میلیارد دلار بیت کوین در بین چندین کیف پول شدند.

- Advertisement -

بر اساس داده‌های پلتفرم تحلیلی WhaleAlert، پنج نهنگ ناشناس بازار ارزهای دیجیتال در روزهای گذشته نزدیک به 7200 بیت کوین را به یک کیف پول ناشناس منتقل کرده‌اند. قابل‌توجه است که در هفته گذشته شش تراکنش دیگر اما با ارزش قیمتی مشابه با انتقال‌های صورت گرفته رخ دادند اما این بار شاهد ورود سرمایه به کیف پول متفاوتی بودیم. مجموعه تراکنش‌های صورت گرفته نشان از مبادله 43236 بیت کوین به ارزش تقریب 1.13 میلیارد دلار دارد.

مطلب مفید: Auto_GPT چیست و چگونه کار میکند؟

این تحرکات میان نهنگ‌های بیت کوین در یک فاصله زمانی بسیار کوچک رخ داده و باعث شده تا سرمایه‌گذاران و تریدرها درباره علت آن شک کنند. باید دید که آیا این تراکنش‌ها نشان‌دهنده تغییری در روند فعلی بازار خواهند بود یا خیر.

این اتفاقات در حالی رخ داده است که یکی از استراتژیست‌های ارشد جی پی مورگان به‌تازگی گفته است افزایش قیمت طلا می‌تواند بیانگر رسیدن بیت کوین به 45000 دلار باشد. قیمت طلا اکنون در نزدیکی 2000 دلار است و از دید تحلیلگران بیت کوین نیز با توجه به رفتار نزدیک خود با طلا باید اکنون در محدوده 45000 دلاری معامله شود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان