بازگشت لوگو توییتر به پرنده آبی؛ قیمت دوج کوین سقوط کرد

خانهاخباربازگشت لوگو توییتر...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

به نظر می‌رسد روزهای خوبی که ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و توییتر برای رمز ارز دوج کوین رقم زده بود به پایان خود رسیده است. قیمت دوج کوین در شبانه‌روز گذشته و پس از آنکه ایلان ماسک لوگو توییتر را دوباره به پرنده آبی تغییر داد با سقوط 9 درصدی همراه شد. در پی این اتفاق، قیمت میم کوین محبوب بازار از اوج 0.1 دلاری به سطح 0.085 دلاری رسید و ارزش بازار آن نیز با ریزش به محدوده 11.8 میلیارد دلار رسید.

- Advertisement -
spot_img

به نقل از کوین گیپ، اوایل این هفته، ایلان ماسک در اقدامی جنجالی و قابل‌توجه، لوگو توییتر را از پرنده آبی به تصویر سگ شیبا اینو و نماد دوج کوین تغییر داد. این اتفاق برای جامعه میم کوین کافی بود تا با خوش‌بینی و هیجان قیمت این ارز را با رشد قابل‌توجهی همراه کنند و به 10 سنت برسانند.

- Advertisement -

باید اشاره داشت که ایلان ماسک در یک پست توییتری و در واکنش به این تغییر اشاره داشت که تصمیم تغییر لوگو توییتر به نماد دوج کوین وعده‌ای بوده است که پیش‌تر در مکالمه‌ای با یک کاربر توییتر داده بوده است.

گفتنی است که اقدامات ماسک باعث شده تا سرمایه‌گذاران و اعضای جامعه این ارز امید زیادی نسبت به تبدیل شدن دوج کوین به ارز بومی توییتر در آینده داشته باشند. البته این موضوع ساده نیست و توجه قانون‌گذاران زیادی را به خود جلب خواهد کرد و باید دید که در صورت رخ دادن، ماسک چگونه آن را عملی خواهد کرد.

مطلب مفید: الگوریتم استخراج ارز دیجیتال چیست؟ آشنایی با انواع الگوریتم‌های استخراج

نهنگ‌ها در حال فروش دوج کوین‌های خود هستند

با افزایش 30 درصدی قیمت دوج کوین در یک روز، احساسات سرمایه‌گذاران نسبت به حرکت آینده این ارز بسیار مثبت شد. با این حال، در روزهای اخیر، تحلیلگران زیادی مانند علی مارتینز به اعضای جامعه هشدار دادند که روند اصلاحی این ارز قریب‌الوقوع است.

توییت مارتینز

داده‌های آنچین پلتفرم تحلیلی سنتیمنت نشان می‌دهند که در اتفاقی قابل‌توجه، نهنگ‌های نزدیک به ایلان ماسک در پی رشد 30 درصدی قیمت دوج کوین، دارایی‌های خود را فروخته و از بازار خارج شده‌اند. این پلتفرم در ادامه افزود که ماسک در توییتر معمولاً برای خنده، جلب‌توجه یا پول دست به چنین اقداماتی می‌زند. اکنون به نظر می‌رسد وی در رالی اخیر دوج کوین به هر سه هدف خود رسیده است.

بر اساس داده‌های سنتیمنت، سرمایه‌گذاران بزرگ دوج کوین، در رالی اخیر سودهای زیادی کسب کرده و با موفقیت از بازار خارج شده‌اند. باید توجه داشت که آدرس‌های فعال در گردش، حجم معاملات و تراکنش‌ها و تراکنش‌های نهنگ‌ها در زمان رالی صعودی دوج همگی افزایش داشته‌اند. زمانی که در رالی صعودی یک ارز مستقل از جهت بازار سه فاکتور اشاره شده هم‌زمان با رشد همراه می‌شوند، به معنای ایجاد سقف احتمالی خواهد بود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان