برنامه‌های جدید در دستور کار سوشی سواپ؛ هدف رشد ۱۰ برابری در سال ۲۰۲۳

خانهاخباربرنامه‌های جدید در...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

تنها یک ماه پس از هشدارهای جدی مربوط به کمبود سرمایه در خزانه صرافی غیرمتمرکز سوشی سواپ، جرد گری (Jared Grey)، مدیرعامل این پلتفرم برنامه‌هایی را برای ارتقا صرافی با کاربران به اشتراک گذاشت و از قصد خود برای 10 برابر کردن سهم بازار سوشی سواپ در سال 2023 خبر داد.

- Advertisement -

برنامه‌های سوشی سواپ برای 2023

به گزارش کوین تلگراف، گری روز گذشته و در یک پست وبلاگی مهم‌ترین برنامه‌های خود برای این پلتفرم دیفای را به اشتراک گذاشت و توضیح داد که تمرکزش بر دسته محصولات و همچنین ثبات بیشتر سوشی خواهد بود. وی در این باره توضیح داد که سوشی تقریباً 2% از بازار سفارش‌گیرنده‌های خودکار را به خود اختصاص داده و در بازار تجمیعی نیز این عدد 0 است. با اجرای رویکردهای اشاره اما گری قصد دارد سهم بازار این صرافی را 10 برابر کند.

- Advertisement -
توییت مدیر سوشی سواپ

برنامه‌های جدید اعلام شده شامل یک تجمیع کننده صرافی غیرمتمرکز برای سه ماه اول سال و همچنین یک مرکز توسعه غیرمتمرکز در سال 2023 می‌شوند. گری اشاره داشت که تجمیع کننده صرافی غیرمتمرکز این پلتفرم که ابزاری برای دسترسی کاربران به پروتکل‌های مختلف دیفای است، در طول سال گذشته از طریق حالت نهان ساخته شده و جزء برنامه‌های سوشی سواپ برای ایجاد مقیاس‌پذیری و ثبات بیشتر است.

مدیرعامل صرافی درباره بینش خود برای سوشی استودیو نیز که یک مرکز توسعه غیرمتمرکز است توضیح داد و اشاره داشت که این مرکز به راه‌اندازی پروژه‌های خود تأمین مالی کمک می‌کند تا اکوسیستم بدون هیچ فشاری بر خزانه دائو رشد کند. وی افزود که محصولات نهان بسیاری در کنار یک بازار NFT در حال توسعه هستند که انتظار می‌رود در سه ماه ابتدایی سال و هم‌زمان با پلتفرم غیرمتمرکز معاملات پرپچوال سوشی سواپ راه‌اندازی شوند.

مطلب مفید: بررسی عوامل تعیین‌کننده قیمت ارز دیجیتال

تلاش برای عرضه محصولات بیشتر در پی رأی‌گیری حاکمیتی روز 6 دسامبر ایجاد شده است که در آن گری اشاره داشت خزانه سوشی سواپ تنها یک سال و نیم تا ورشکستگی فاصله دارد و باید در این مدت راهکاری اتخاذ کرد تا عملیات‌های پلتفرم به کار خود ادامه دهند.

روز 11 دسامبر، گری توضیح داد که صرافی حدود 30 میلیون دلار را در یک سال گذشته و به دلیل ایجاد انگیزه برای تأمین‌کنندگان نقدینگی از دست داده است. وی همچنین در آخرین پست خود تأیید کرد که تمامی تلاش خود را خواهد کرد تا خزانه سوشی را تأمین کند و احتمال ورشکستگی را از بین ببرد.

در رابطه با دیگر برنامه‌های صرافی برای سال 2023، این پلتفرم قصد دارد یک داشبورد حاکمیتی ایجاد کند و تمرکز خود را روی تجربه کاربران در پلتفرم بگذارد. این داشبورد، بودجه سوشی، کیف پول‌های رمز ارزی برای هر پروژه و همچنین حسابرسی مخارج خزانه را نشان می‌دهد.

گری اشاره داشت که قصد دارد نقدینگی بسیار زیاد، قیمت‌گذاری بهینه، توکنومیک پایدار و پلتفرمی با کاربری آسان را ارائه کند که کاربران را در هر حالتی اولویت خود قرار می‌دهد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان