مایکرواستراتژی در سال 2023 راهکارهایی را برای شبکه لایتنینگ ارائه می‌کند

خانهاخبارمایکرواستراتژی در سال...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

شرکت مایکرواستراتژی، یکی از حامیان بزرگ بیت کوین است که همواره به دلیل خریدهای سنگین این ارز نیز شناخته می‌شود. این شرکت که روز گذشته در اقدامی مشابه با چند ماه اخیر، دوباره دست به خرید بیت کوین زد، برنامه‌های خود برای راهکارهای شبکه لایتنینگ در سال 2023 را نیز به اشتراک گذاشت.

- Advertisement -
spot_img

راهکارهای مایکرواستراتژی برای شبکه لایتنینگ

به نقل از کوین تلگراف، مایکل سیلور، رئیس هیئت‌مدیره شرکت مایکرواستراتژی به تازگی برنامه‌های این مجموعه برای انتشار راهکارها و نرم‌افزار نشات گرفته از شبکه لایتنینگ بیت کوین برای سال 2023 را به اشتراک گذاشته است. وی روز گذشته در توییتر اشاره داشت که شرکت در حال کار روی راهکارها و نرم‌افزاری است که شبکه لایتنینگ را بهینه می‌کند. سیلور به عنوان مثال به راهکارهایی اشاره کرد که از بازاریابی پروژه‌ای و همچنین راهکارهای امنیت سایبری برای وب‌سایت شرکت‌ها پشتیبانی می‌کنند.

- Advertisement -

شبکه لایتنینگ یک پروتکل لایه 2 بر بستر بیت کوین است که اجازه انجام تراکنش‌ها در خارج از شبکه را می‌دهد و در کنار آن گنجایش شبکه را افزایش و کارمزد تراکنش را کاهش می‌دهد. اکنون شرکت مایکرواستراتژی که از هولدرهای بزرگ بیت کوین نیز به شمار می‌رود، قصد دارد تیم توسعه شبکه لایتنینگ خود را گسترش دهد و در همین راستا به تازگی آگهی استخدامی برای ک مهندس نرم‌افزاری ثبت کرده تا بتواند پلتفرم نرم‌افزاری را به عنوان سرویس مبتنی بر این شبکه بسازد.

در فضای توییتر، سیلور توضیح داد که مدیران بازاریابی می‌توانند از شبکه لایتنینگ برای انگیزه دادن به مشتریان خود استفاده کنند. برای مثال آنها می‌توانند با پرداخت ساتوشی به عنوان پاداش برای کارهایی از جمله بازخورد محصولات و همچنین تکمیل نظرسنجی‌ها باعث افزایش تقاضا و ورود کاربران بیشتری شوند.

وی همچنین افزود که می‌خواهد این فرصت را برای دیگر شرکت‌ها فراهم کند تا بتوانند به آسانی به شبکه دسترسی داشته باشند. رئیس هیئت‌مدیره مایکرواستراتژی در این صحبت‌ها باری دیگر به دیوار لایتنینگ به عنوان ایده امنیت سایبری خود اشاره کرد. گفتنی است که این ایده اساساً یک دیوار پرداخت مبتنی بر بیت کوین است که با الزام بازدیدکنندگان به سپرده‌گذاری و واریز ساتوشی، از وب‌سایت‌ها در برابر حملات سایبری محافظت می‌کند.

مطلب مفید: معرفی بهترین پلتفرم‌های وام‌دهی ارز دیجیتال

سیلور توضیح داد که کاربران برای دسترسی به وب‌سایت‌های شرکتی مهم باید 100 هزار ساتوشی را واریز کنند تا از امنیت خود اطمینان حاصل کنند. باید اشاره داشت که این مبلغ پس از اتمام بازدید به حساب کاربر بازخواهد گشت. وی اشاره داشت که این مورد را نمی‌توان با کارت‌های اعتباری انجام داد چرا که آنها در بازگرداندن مبلغ تأخیر زیادی دارند. سیلور در این باره گفت:

«مشکل کارت‌های اعتباری آن است که نمی‌توان روزانه 20 تا 100 دلار را برای بازدید از وب‌سایت واریز کرد و سپس در یک ثانیه این مبلغ را دوباره دریافت کرد.»

این مدیر مایکرواستراتژی همچنین گفت که تنها بحث زمان است تا فردی نسخه مرورگری Netspacce لایتنینگ را بسازد. نسخه‌ای که از نظر وی دارای چیزی مانند کیف پول لایتنینگ است که در آن دلار و دیگر ارزهای دیجیتال هولد خواهند شد. سیلور در توییتر گفت که اگر چنین کیفی در حالت غیرخضانتی ساخته شود، تعداد کاربران آن به 100 میلیون نیز خواهد رسید.

در طی این بحث توییتری، سیلور دوباره از شبکه لایتنینگ به عنوان اینترنت پول استقبال کرد و پیشرفت الهام بخش آن را تحسین کرد. وی اشاره داشت که مایکرواستراتژی تیم‌هایی را به کار روی این شبکه اختصاص داده و درنظر دارد در سه ماه ابتدایی سال آینده محصول یا راهکاری را ارائه کند.

گفتنی است که به تازگی نوع جدیدی از آدرس‌های بیت کوین ایجاد شده است. این آدرس‌های لایتنینگ به کاربران اجازه می‌دهند تا برخلاف میانگین زمان 10 دقیقه‌ای برای یک تراکنش، به صورت فوری و آنی تراکنش‌ها را تکمیل کنند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان