فدرال رزرو آمریکا به بانک‌ها کمک مالی می‌کند

خانهاخبارفدرال رزرو آمریکا...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

در پی سقوط متوالی بانک‌های مختلف آمریکا در چند هفته گذشته، فدرال رزرو اعلام کرد که برای مساعدت و جلوگیری از مشکلات نقدینگی بانک‌ها و موسسه‌های سپرده‌گذاری یک برنامه کمک مالی به ارزش 25 میلیارد دلار را تدارک دیده است. این سرمایه تضمین خواهد کرد که بانک‌ها و موسسه‌های واجد شرایط در وضعیت نابسامان بازار نقدینگی کافی برای مواجهه با نیازهای مشتریان خود را داشته باشند.

برنامه کمک مالی فدرال رزرو

به گزارش کوین تلگراف، هیئت ‌مدیره فدرال رزرو روز گذشته در بیانیه‌ای اعلام کردند که برنامه تأمین سرمایه 25 میلیاردی را ایجاد کرده‌اند که به بانک‌ها و دیگر موسسه‌های مالی وام یک ساله اعطا می‌کند. شرکت‌های واجد شرایط باید اوراق خزانه‌داری، اوراق بهادار با پشتوانه وام مسکن یا دیگر دارایی‌های واجد شرایط را به‌عنوان وثیقه برای دریافت این وام قرار دهند.

- Advertisement -
توییت فدرال رزرو

فدرال رزرو اشاره داشت که این برنامه در حقیقت منبع اضافی در مقابل اوراق بهادار ارزشمند خواهد بود و به بانک‌ها کمک خواهد کرد تا در زمان نیاز به سرعت اوراق بهادار را به فروش نرسانند.

مطلب مفید: فروش جمعی ارز دیجیتال (Cryptocurrency Crowdsale) چیست؟

این بیانیه پس از آن منتشر شد که بانک سیلیکون ولی روز 8 مارس اعلام کرد که برای افزایش سرمایه و نقدینگی خود مجبور به فروش دارایی‌ها و سهام خود شده است. اتفاقی که منجر به ترس سپرده‌گذاران و تلاش آن‌ها برای خارج کردن دارایی‌ها شد. در پی این اتفاق، بانک با مشکل نقدینگی مواجه شد. همان‌طور که پیش‌تر نیز به آن اشاره شد، مشکل نقدینگی بانک سیلیکون ولی ترس در فضای کریپتو را به همراه داشت و استیبل کوین یو اس دی سی نیز در این میان برابری خود نسبت به دلار آمریکا را از دست داد.

برنامه کمک مالی فدرال رزرو در روزی اعلام شده است که وزیر خزانه‌داری آمریکا از شرکت بیمه سپرده فدرال خواسته تا اقدامات لازم برای بازگردانی سرمایه به سپرده‌گذاران بانک سیلیکون ولی را آغاز کند و قانون‌گذاران، سیگنچر، بانک دوستدار ارزهای دیجیتال در ایالت نیویورک را به دلیل ریسک‌های سیستمی تعطیل کردند و کنترل آن را در اختیار اداره خدمات مالی نیویورک قرار دادند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان