شرکت OpenAI برنامه ChatGPT را برای کاربران اپل منتشر کرد

خانهاخبارشرکت OpenAI برنامه...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

شرکت OpenAI، توسعه‌دهنده ChatGPT به‌تازگی اعلام کرده است که نسخه iOS این ربات متنی را در اپ استور اپل منتشر کرده است. این شرکت همچنین اعلام کرد که نسخه اندروید برنامه ChatGPT نیز به‌زودی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. باید اشاره داشت که توسعه این ربات در فضای هوش مصنوعی، بحث اصلی اعضای جامعه ارزهای دیجیتال در چند وقت اخیر بوده است. بسیاری نیز با بهره بردن از این فناوری مشغول راه‌اندازی توکن‌های تازه بوده‌اند.

- Advertisement -
spot_img

برنامه ChatGPT در اپ استور اپل

به نقل از کوین تلگراف و بنا بر اعلامیه روز گذشته OpenAI، برنامه ChatGPT تاریخچه چت کاربر را با نسخه وب خود همگام‌سازی می‌کند و از ویژگی ورودی صوتی بهره‌مند است که توسط مدل تشخیص گفتار شرکت OpenAI پشتیبانی می‌شود. قابل‌توجه است که برنامه ابتدا برای دستگاه‌های iOS در آمریکا راه‌اندازی می‌شود و در هفته‌های آتی در اختیار کاربران دیگر کشورها قرار خواهد گرفت.

- Advertisement -

قابل‌توجه است که انتشار جهانی برنامه ChatGPT می‌تواند دسترسی 2 میلیارد کاربر اپل را به این برنامه و ربات در پی داشته باشد و به پذیرش هرچه بیشتر عصر هوش مصنوعی در جهان کمک کند. باید اشاره داشت که علاقه‌مندان به هوش مصنوعی چندین ماه است که در تلاش هستند تا قابلیت‌های ChatGPT را در تلفن‌های همراه خود داشته باشند. بسیاری با انجام کارهای سخت و دشوار مشغول ادغام این ربات متنی با سیری، دستیار صوتی اپل بوده‌اند.

مطلب مفید: بازی Gunstar Metaverse چیست؟ آموزش گان استار متاورس

در حال حاضر، یکی از ساده‌ترین راه‌های برای دستیابی به نرم‌افزار این شرکت در تلفن‌های همراه، استفاده از برنامه بینگ، مرورگر اختصاصی مایکروسافت است. این مرورگر به کاربران اجازه دسترسی به نسخه 4 ChatGPT را می‌دهد. گفتنی است که Bard، هوش مصنوعی گوگل و جدی‌ترین رقیب برنامه ChatGPT، هنوز برای دستگاه‌های تلفن‌های همراه منتشر نشده است.

کاربران باید دقت داشته باشند که در اپ استور اپل و گوگل پلی، برنامه‌های زیادی هستند که خدماتی مشابه با این برنامه را ارائه می‌کنند و برخی از آن‌ها حتی هزینه اشتراک بسیار سنگین‌تری را نسبت به ChatGPT از کاربران دریافت می‌کنند. کاربران iOS که قبلاً هزینه ChatGPT پلاس را پرداخت کرده‌اند به نسخه 4 این ربات متنی دسترسی خواهند داشت و می‌توانند از قابلیت‌های آن و همچنین قابلیت‌های جدید و زمان پاسخ کوتاه‌تر در دستگاه‌های خود بهره‌مند شوند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان