توسعه دهندگان اتریوم طرح EIP-4895 را با هدف برداشت اتر از بیکن چین به روزرسانی کردند

خانهاخبارتوسعه دهندگان اتریوم...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

صبح امروز، الکس استوکس، توسعه دهنده شبکه اتریوم در پست توییتری گفت که طرح بهبود شبکه، EIP-4895 در پی آماده سازی شبکه برای شانگهای اتریوم به روزرسانی شده است. این به روزرسانی از برداشت اعتبارسنج ها از زنجیره بیکن به ماشین مجازی اتریوم و از طریق یک سیستم عملیاتی جدید پشتیبانی می‌کند.

- Advertisement -
spot_img

زنجیره بیکن روز 1 دسامبر 2020 راه اندازی شد و قابلیت استیکینگ در اتریوم را ایجاد کرد. همچنین این زنجیره در انتقال شبکه از مدل اثبات کار به اثبات سهام تحت عنوان مرج معرفی شد. در حالی که این زنجیره اجازه استیکینگ در شبکه را می‌دهد اما برای برداشت اتریوم های استیک شده راهی را ارائه نمی‌کند.

- Advertisement -

طرح EIP-4895 با نام برداشت توکن ها از زنچیره بیکن توسط عملیات ها، از برداشت توسط اعتبارسنج ها پشتیبانی می‌کند و به آنها اجازه می‌دهد توکن های خود را از زنجیره بیکن به ماشین مجازی اتریوم ازطریق یک سیستم عملیاتی تازه منتقل کنند.

در حالی که به روزرسانی شانگهای طر های بهبود حیاتی را برای شبکه ارائه می‌کند، به نظر می‌رسد تنها طرح حائز اهمیت برای سرمایه گذاران EIP-4895 باشد. گفتنی است که توکن های برداشت شده ه عنوان عملیات یا یک شی جدید در بلاک نشان داده خواهند شد.

علاوه بر آن، کاربران قادر خواهند بود اتریوم های استیک شده را بدون پرداخت کارمزد برداشت کنند. محدودیتی که در تعداد تراکنش های برداشتی وجود دارد باعث می‌شود تا همزیننه های عملیاتی و کارمزدها به شدت کاهش یابند. کلاینت های اجرایی موضف هستند که افزونه های برداشت، برداشت ها و اصل برداشت را به ظرفیت اعتبار سنجی و پردازش اضافه کنند. هر مشکلی در افزونه مانع از اجرایی شدن لایه انتقال اتریوم در لایه اجماع خواهد شد.

مطلب مفید: حمله رینبو تیبل (Rainbow Table Attack) ؛ راهکار جلوگیری از آن چیست؟

گفتنی است که توسعه دهندگان تاکنون مشکلی در سازگاری وارونه پیدا نکرده‌اند. اکنون با تکمیل شدن مرج، توسعه دهندگان اتریوم تمرکز خود را روی فازهای بعدی یعنی سرج، ورج، پرج و اسپلرج خواهند گذاشت.

سقوط قیمت اتریوم پس از مرج

در حالی که سرمایه گذاران انتظار افزایش قیمت پس از مرج را داشتند، اتریوم بعد از تکمیل به روزرسانی خود با سقوط تقریبا 18 درصدی تا به امروز همراه شده و اکنون در محدوده 1326 دلاری معامله می‌شود. از مهم ترین دلایل سقوط قیمت می‌توان به فروش گسترده نهنگ ها و فاکتورهای اقتصاد کلان اشاره کرد. احتمال می‌رود که با اعلام نرخ بهره توسط فدرال رزرو، شاهد سقوط بیشتر قیمت اتریوم باشیم.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان