افزایش قابل توجه تعداد کیف پول‌های کاردانو؛ تاثیر آن بر قیمت ADA چه خواهد بود؟

خانهاخبارافزایش قابل توجه...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

تعداد کیف پول‌های کاردانو در یک ماه گذشته رشد شگفت انگیزی را تجربه کرده است. بر اساس داده‌ها، این کیف‌ها 133 هزار عدد افزایش داشته که نشان از افزایش تقاضا برای ADA، توکن بومی شبکه کاردانو در کوتاه مدت دارد.

- Advertisement -
spot_img

افزایش کیف پول‌های کاردانو

به نقل از ambcrypyo، این افزایش تعداد کیف پول و علاقه سرمایه‌گذاران می‌تواند در نتیجه تلاش‌هایی شبکه و توسعه‌های اخیر آن بوده باشد. روز 8 دسامبر، حساب توییتری کاردانو دیلی در پستی اشاره داشت که تعداد مشارکت در گیت هاب پلتفرم به شدت افزایش داشته و از این نظر، کاردانو عملکرد بسیار بهتری نسبت به تمام ارزهای دیجیتال داشته است.

- Advertisement -
توییت کاردانو دیلی

یک شاخص دیگر در عملکرد خوب کاردانو، صرافی‌های غیرمتمرکز این شبکه هستند. مینی سواپ، یک صرافی غیرمتمرکز بر بستر این بلاکچین است که هفته گذشته با رشد بسیار خوب 18 درصدی در حجم معاملات خود همراه شد. علاوه بر آن، تعداد تراکنش‌های این صرافی نیز در شبانه روز گذشته رشد خوبی داشته است. با این حال باید اشاره داشت که کارمزدهای دریافتی کاردانو در یک ماه گذشته از طریق این پلتفرم کاهش 30 درصدی داشته است.

در کنار موارد اشاره شده، همانند وضعیت NFTها در شبکه سولانا، حجم NFTهای کاردانو نیز با رشد همراه بوده و در 24 ساعت اخیر افزایش 26 درصد را تجربه کرده است. این در حالی است که تعداد توکن‌های به فروش رفته در این شبکه با کاهش 12 درصدی همراه بوده است.

مطلب مفید: بررسی و آموزش کامل معاملات فیوچرز MoonXBT

باید اشاره داشت که کاهش علاقه سرمایه‌گذاران به کاردانو پس از ریزش قیمت بر عملکرد آنچین شبکه و همچنین NFTهای آن تاثیرگذار بود. در یک هفته اخیر حجم معاملات شبکه کاهش زادی داشته و از 224 میلیون دلار به 142 میلیون دلار رسیده است. در همین حین اما، فاندینگ ریت این ارز مثبت باقی مانده که می‌تواند نوید یک حرکت صعودی در آینده را بدهد.

فاندینگ ریت ADA

در زمان نگارش این مطلب، قیمت کاردانو با رشد 1.2 درصدی در شبانه روز اخیر در محدوده 0.31 دلاری قرار گرفته و نسبت به یک ماه گذشته سقوطی 8.1 درصدی را ثبت کرده است. باید دید که آیا چشم‌انداز مثبت افزایش تعداد کیف پول‌ها و فعالیت‌های شبکه می‌تواند قیمت ADA را با رشد همراه کند یا خیر.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان