بیت کوین در آستانه ورود به کانال ۲۱۰۰۰ دلاری؛ تحلیل BTC (۱۳ اسفند ۱۴۰۱)

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

در چند روز گذشته قیمت بیت کوین با ریزش سنگینی همراه بوده و ارزش خود را تا حد قابل‌توجهی از دست داده است تا سرمایه‌گذاران از روند آینده بیت کوین نگران شوند. تحلیل بیت کوین نشان می‌دهد که قیمت این ارز در روزهای اخیر تا سطح 22300 دلاری با ریزش همراه بوده و بسیاری از تحلیلگران به دنبال یافتن حمایت قیمتی و دلیل این سقوط هستند.

محدودیت ارزهای دیجیتال در بریتانیا

به گزارش کریپتونیوز، به‌تازگی بانک‌های زیادی در بریتانیا در حال اعمال محدودیت برای خرید ارزهای دیجیتال هستند. در حالی که محبوبیت بیت کوین و ارزهای دیجیتال هر روزه در حال افزایش است، بانک‌های متعددی در این منطقه تصمیم گرفته‌اند که توانایی مشتریان در خرید دارایی‌های دیجیتال را محدود کنند.

- Advertisement -
توییت

باید اشاره داشت که این اقدام بانک‌های بریتانیا در ادامه محدودیت اعمال شده از سمت بانک‌های مختلف در سراسر جهان پس از فروپاشی صرافی FTX است. این پلتفرم در ماه نوامبر سقوط کرد و تأثیر گسترده آن همچنان در بازار مشهود و پابرجاست.

علیرغم این موضوع باید اشاره داشت که هنوز بانک‌هایی در انگلستان هستند که اجازه خرید بیت کوین را می‌دهند. علاوه بر آن، بانک‌های دیجیتالی مانند ریولت و مونزو نیز با ارائه برنامه موبایلی خود خرید و فروش بیت کوین را آسان‌تر کرده‌اند. به طور کلی، محدودیت‌های این بانک‌ها می‌تواند بر تقاضا برای دارایی‌های دیجیتال مانند بیت کوین تأثیر داشته باشد. برخی از تحلیلگران معتقدند که بخشی از ریزش قیمت در روزهای اخیر به همین دلیل بوده است.

داده‌های اقتصادی موسسه مدیریت عرضه

بر اساس آخرین داده‌های موسسه مدیریت عرضه، مدیران خرید و عرضه کشور گزارش داده‌اند که فعالیت‌های اقتصادی در بخش خدمات در ماه فوریه برای دومین ماه متوالی افزایش یافته است. شاخص مدیران خرید این موسسه نشان می‌دهد که بخش خدمات در ماه گذشته نسبت به چند وقت گذشته رشد قابل‌توجهی داشته است.

مطلب مفید: بیمه ارز دیجیتال چیست؟ آیا باید ارزهای دیجیتال خود را بیمه کنم؟

بنا بر داده‌ها، گسترش و پیشرفت بخش خدمات می‌تواند تأثیر مثبتی بر قیمت بیت کوین و دارایی‌های دیجیتال داشته باشد. در حقیقت، رشد فعالیت‌های اقتصادی باعث اعتماد به نفس سرمایه‌گذاران می‌شود و چنین موضوعی می‌تواند منجر به ورود سرمایه به این حوزه شود.

تحلیل بیت کوین

تحلیل بیت کوین نشان می‌دهد که قیمت این ارز اکنون و پس از ریزش گسترده در محدوده 22396 دلاری قرارگرفته است و حجم معاملات این ارز در شبانه‌روز اخیر 26 میلیارد دلار بوده است. تحلیل نمودار نشان می‌دهد که بیت کوین با رسیدن به سطح 23250 دلاری در حقیقت از الگوی مثلث متقارن خارج شده و اکنون تحلیلگران انتظار دارند که با ریزش بیشتر شاهد حرکت به سمت هدف قیمتی الگو باشیم.

نمودار بیت کوین

اگر قیمت بیت کوین در جهت نزولی به حرکت خود ادامه دهد و قصد تکمیل الگو مثلث را داشته باشد، ابتدا شاهد سقوط تا محدوده حمایتی 22046 دلاری خواهیم بود و پس از آن بیت کوین به سمت 21450 دلار حرکت خواهد کرد. باید اشاره داشت که علیرغم خروج قدرتمند قیمت از الگو و احتمال سقوط بیشتر، همچنان خریداران می‌توانند قیمت را بازگردانند. به‌منظور این حرکت باید شاهد بازپس‌گیری سطح 22800 دلاری و سپس 23750 دلاری باشیم.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان