بازار در انتظار واکنش BTC به ۳۰۰۰۰ دلار؛ تحلیل بیت کوین (۲۷ فروردین ۱۴۰۲)

خانهتحلیل ارز دیجیتالبازار در انتظار...

آنچه می‌خوانید...

قیمت بیت کوین هفته را با روندی خنثی آغاز کرده است و سرمایه‌گذاران امیدوارند روزهای آتی رشد دوباره را به همراه داشته باشد. تحلیل بیت کوین نشان می‌دهد که قیمت روز گذشته را در محدوده 30400 دلاری سپری کرده است. اکنون برخی تحلیلگران معتقدند که بیت کوین پیش از ادامه حرکت باید بازگشتی را به سطح 30000 دلاری داشته باشد.

بسیاری از سرمایه‌گذاران هنوز وارد بازار نشده‌اند

به نقل از کوین تلگراف، قیمت بیت کوین هفته معاملاتی را با نوسان کم و مانند بازار سهام به اتمام رساند. اوج 31035 دلاری ده ماهه بیت کوین مقاومت از خود نشان داد و تریدرها و تحلیلگران اکنون گزینه‌های مختلفی را برای حرکات بعدی قیمت در نظر گرفته‌اند. کردیبل کریپتو، یکی از تحلیلگران نام آشنا بازار در یک پست توییتری اشاره داشت که رالی صعودی به سمت اوج‌های بسیار بالاتر را در پیش داریم.

- Advertisement -
تحلیل BTC

وی در ادامه افزود که سرمایه‌گذاران بسیاری هنوز وارد نشده‌اند و روند ورود سرمایه به بیت کوین خنثی است. حالت فعلی یک نوع بی‌حوصلگی است که در نمودار شاهد آن هستیم. در همین راستا وی افزود که قیمت بیت کوین از ابتدای سال تاکنون با رشد 70 درصدی همراه بوده و دیدگاه صعودی بودن و خرید این ارز همچنان احساس شلوغ بودن و اشباع را نمی‌دهد.

باید اشاره داشت که بسیاری از تحلیلگران انتظار دارند که در هفته پیش رو، قیمت بیت کوین بتواند به اوج 33000 دلاری برسد. در همین حین و از دیدگاه نزولی، سطح 30000 دلاری مهم‌ترین حمایت بیت کوین خواهد بود. بسیاری معتقدند که پس از آزمایش مجدد این سطح حمایتی و تأیید حمایت بودن آن، می‌توان انتظار رشد قیمت را داشت.

مایکل ون دی پوپ، تحلیلگر مطرح بازار در این باره گفت که انتظار می‌رود پیش از رالی صعودی، بازگشتی به سطح 29600 دلار را تجربه کنیم. رکت کاپیتال، از دیگر تحلیلگرهای مطرح بازار نیز اشاره داشت که روند صعودی بیت کوین احتمال فراوان ادامه‌دار خواهد بود. وی همچنین افزود که در بازه زمانی روزانه، بیت کوین در موقعیت بسیار خوبی قرارگرفته است.

تحلیل رکت کاپیتال

موجودی کیف پول‌های بزرگ در حال کاهش است

رالی صعودی به بالای 30000 دلار، باعث پویایی تعجب‌برانگیزی در کیف پول‌های بیت کوین شده است. تعداد آدرس‌های در سود این ارز، روز 14 آوریل به اوج 16 ماهه رسد. در همین حین، یکی از تحلیلگران بازار با نگاهی محتاطانه به بازار از سرمایه‌گذاران خواست تا مراقب باشند. وی اشاره داشت که تعداد کیف پول‌های با موجودی بسیار بالا در حال کاهش است.

مطلب مفید: استاندارد ERC_4337 چیست؟ آشنایی با جدیدترین استاندارد اتریوم

این تحلیلگر افزود که پس از عبور قیمت از 30000 دلار تغییراتی در موجودی کیف پول‌های بیت کوین ایجاد شده است. بر اساس داده‌ها، تعداد کیف پول‌های با موجودی کمتر از 100 بیت کوین در یک شبانه‌روز سقوط 200 عددی داشته‌اند. در رابطه با کیف پول‌های بزرگ‌تر و با دارایی بیش از 1000 بیت کوین اما تعداد آن‌ها در بازگشت قیمت به محدوده 30000 دلاری ثابت باقی مانده است.

تحلیل بیت کوین

تحلیل بیت کوین نشان می‌دهد که قیمت این ارز روز شنبه و پس از ثبت اوج 31000 دلاری روند اصلاحی خود را آغاز کرد تا سرمایه‌گذاران را کمی درباره حرکت بعدی خود نگران کند. در حال حاضر بیت کوین در محدوده 30400 دلاری معامله می‌شود و انتظار می‌رود پیش از بازگشت به روند صعودی خود با یک اصلاح موقت به سمت 30000 دلار همراه شود. در سمت دیگر، ناحیه 31700 تا 32000 دلاری نیز به‌عنوان مقاومت بعدی بیت کوین در نظر گرفته می‌شوند.

نمودار بیت کوین

از سویی دیگر و بنا بر تحلیل بیت کوین این احتمال وجود دارد که روند اصلاحی قیمت گسترده‌تر از واکنش به 30000 دلار باشد. در همین راستا، Crypto Tommey، یکی از تحلیلگران بازار اشاره داشت که شاید بیت کوین اوج 32000 دلاری را لمس کند اما بعد از آن احتمال سقوط آن به محدوده 28000 دلار تا 25000 دلار وجود دارد.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان