تحلیل دوج کوین : آیا  حمایت ۰.۰۵۵ دلاری DOGE خواهد شکست؟

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

در میان شرایط سخت ناشی از نبرد حقوقی بین SEC ایالات متحده و صرافی بزرگ ارز دیجیتال بایننس  (BNB) و کوین بیس  (Coin)، قیمت دوج کوین از مرز 0.069 دلار شدیدا کاهش پیدا کرد. با این حال، این رمزارز در کف کانال نزولی خود حمایت شد و خریداران پیوسته در حال جذب فشار فروش هستند. آیا Doge از حمایت فعلی خود جهش خواهد کرد یا قرار است به زیر 0.050 دلار سقوط کند؟ در ادامه با تحلیل دوج کوین با فکت کوینز همراه باشید.

- Advertisement -
spot_img
نمودار قیمت DOGE
نمودار روزانه قیمت دوج کوین

تحلیل دوج کوین

به نقل از کوین گیپ، امروز قیمت دوج کوین با کاهش 13.85 درصدی به خط روند حمایتی کانال نزولی خود  نزدیک شد. این ریزش یک کندل نزولی پوششی را در نمودار قیمت تشکیل داده است که منعکس کننده مومنتوم بالایی است که در محدوده فعلی به دام افتاده است. با این حال، سرمایه‌گذاران دوج کوین در حال انباشت این رمزارز در سطوح پایین‌ هستند.

- Advertisement -

علاوه بر این، این میم کوین در حال جهش از  خط روند حمایتی خود است. در حال حاضر، DOGE با قیمت 0.06 دلار معامله می‌شود که 13.65 درصد از کف قیمت ۲۴ ساعت اخیر آن بالاتر است.

در صورتی که DOGE بالای سطح 0.056 دلار باقی بماند، احتمالاً در روزهای آینده افزایش پیدا خواهد کرد. به محض اینکه خریداران برتری خود را به دست بیاورند، قیمت سطح 0.069 دلار را دوباره تست خواهد کرد.

در مقابل، اگر فشار فروش ادامه یابد، شکست کانال برای سرمایه‌گذاران دوج کوین فاجعه بار خواهد بود.

آیا دوج به 0.10  دلار صعود خواهد کرد؟

دوج کوین در حال تست مجدد خط روند حمایتی دامنه معاملاتی اخیر خود است. با این حال، آمادگی خریداران برای خرید DOGE در سطوح پایین‌تر نشان‌دهنده ایمان قوی طرفداران آن است. این امکان روند صعودی قیمت را بهبود می‌بخشد. با این حال، ارز دیجیتال مورد علاقه ایلان ماسک می‌تواند در سطوح 0.069 دلار و 0.075 دلار با مقاومت روبرو شود.

  • DMI: افزایش ADX نشان‌دهنده مومنتوم بالای قیمت و شکاف بزرگ بین خطوط DI نشان‌دهنده فاز توزیع فعلی است.
  • میانگین متحرک نمایی: ریزش اخیر قیمت منجر به سقوط همه EMAهای حیاتی روزانه (20، 50، 100 و 200) شده است.

این تحلیل صرفاْ ترجمه‌ای از وب سایت کوین گیپ است و بیانگر نظر تیم فکت کوینز و همچنین پیشنهادی مبنی بر خرید یا فروش نیست. سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال ریسک و خطر خاص خود را دارد. لذا با آگاهی از تمامی خطرات به این بازار وارد شوید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان