تحلیل قیمت آربیتروم (ARB)؛ نهنگ ها در حال فرار

خانهتحلیل ارز دیجیتالتحلیل قیمت آربیتروم...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

به گزارش فکت کوینز، از زمان رکود بازار ارز دیجیتال در 5 می، قیمت آربیتروم (ARB) در سقوط آزاد به سر می‌برد. داده‌های آنچین نشان می‌دهد که فروش نهنگ‌ها یک شاخص مهم برای پیش‌بینی روند نزولی ARB است.

- Advertisement -
spot_img

رکود فعلی بازار ارز دیجیتال به توکن‌های لایه ۲ هم سرایت کرده و آربیتروم  یکی از بدترین توکن‌ها از نظر عملکرد قیمتی بوده است. پس از ایردراپ 121 میلیون Arbitrum در اواخر آوریل، برخی از سرمایه گذاران بزرگ در شبکه آربیتروم  ظاهراً شروع به تخلیه توکن‌های ARB خودکرده‌اند.

- Advertisement -

نهنگ‌های آربیتروم در حال تخلیه توکن‌های خود هستند

بر اساس داده‌های آنچین سانتیمنت (Santiment) ، بزرگ‌ترین سرمایه‌گذاران آربیتروم  اخیراً شروع به فروش عمده توکن‌های خود کرده‌اند.

سرمایه گذاران نهادی بزرگ با موجودی 10 الی 100 میلیون توکن، بزرگ‌ترین نهنگ‌های شبکه Arbitrum محسوب می‌شوند. گفتنی است، ‌آنها درمجموع بیش از 3 میلیارد ARB در کیف پول خود نگه می‌دارند.

نمودار زیر نشان می‌دهد که آنها بین 5 تا 9 می 440 میلیون توکن خود را به فروش رسانده‌اند.

با قیمت فعلی 1.10 دلاری ARB، نهنگ‌ها در 3 روز گذشته 484 میلیون دلار ARB فروخته‌اند. همانطور که در بالا مشاهده شد، هنگامی که سرمایه گذاران بزرگ اقدام به تخلیه می‌کنند، می‌توانند یک موج نزولی ناگهانی را در اکوسیستم آربیتروم ایجاد کنند.

تا زمانی که ARB دوباره علاقه نهنگ‌ها را برانگیزد، روند نزولی کنونی ادامه خواهد داشت

به همین ترتیب، سایر اندیکاتورهای آنچین نشان می‌دهند که Arbitrum در هفته گذشته کاربران قابل‌توجهی را از دست داده است. از اول ماه مه، تعداد آدرس‌های فعال روزانه در شبکه آربیتروم به شدت کاهش یافته است.

بر اساس داده‌های آنچینی که در زیر ارائه شده است، بین ۱ تا ۹ می، کاربران فعال  ARB از ۱۷،۷۸۳۰ به ۱۰۲،۶۸۰ عدد کاهش یافته‌اند.

هنگامی که شاخص آدرس های روزانه به طور مداوم شروع به کاهش می‌کند، نشان می‌دهد که کاربران و سرمایه گذاران ممکن است علاقه خود را به خدمات ارائه شده در شبکه بلاک چین از دست بدهند.

پیش‌بینی قیمت آربیتروم (ARB): افت قیمت به زیر 1 دلار

نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) که وضعیت مالی هولدرهای فعلی ARB را نشان می‌دهد، نشان می‌دهد که افت قیمت تا 1 دلار محتمل‌ترین سناریو است.

اکثر سرمایه‌گذارانی که ARB را در ماه گذشته خریداری کرده‌اند، هنوز روی حدود 14 درصد ضرر نقد نشده قرار دارند. داده‌های تاریخی نشان می‌دهد که آنها احتمالاً تا زمانی که قیمت 6 درصد دیگر به سمت 1.04 دلار کاهش یابد، به فروش ادامه می‌دهند.

از طرف دیگر، گاوها می‌توانند سناریوی نزول قیمت را با افزایش قیمت به بالای 1.25 دلار منتفی کنند. اگر قیمت ARB بتواند این مقاومت را بشکند، قیمت می‌تواند قبل از اینکه با فشار نزولی قابل‌توجهی مواجه شود به سمت 1.35 دلار افزایش یابد.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان