تحلیل قیمت مونرو (XMR) ؛ خریداران در حال تلاش برای سلطه بر بازار

خانهتحلیل ارز دیجیتالتحلیل قیمت مونرو (XMR)...

آنچه می‌خوانید...

 مونرو  (XMR) در تلاش است تا بالای میانگین‌های متحرک خود باقی بماند،  امری که نشان می‌دهد گاوها در حال تلاش برای بازگشت به بازار و سلطه بر خرس‌ها هستند. در ادامه با تحلیل مونرو با فکت کوینز همراه باشید.

نمودار مونرو

تحلیل مونرو

به نقل از کوین تلگراف، مسطح شدن میانگین متحرک نمایی 20 روزه (156 دلار) و قرارگیری RSI درست بالای محور میانی خود نشان‌دهنده تعادل بین عرضه و تقاضا است. اگر خریداران بتوانند قیمت XMR را به بالای خط گردن الگوی سر و شانه معکوس برسانند، برتری خود را باری دیگر به دست خواهند آورد.

- Advertisement -

پس از آن XMR ممکن است یک حرکت صعودی جدید را آغاز کند. یک مقاومت جزئی در 181 دلار وجود دارد اما در صورت عبور از آن، قیمت می‌تواند به 187 دلار برسد.

در مقابل، اگر قیمت از سطح فعلی یا خط گردن الگو کاهش یابد، نشان می‌دهد که خرس‌ها در سطوح بالاتر فشار زیادی اعمال می‌کنند. سپس فروشندگان سعی خواهند کرد قیمت را به زیر حمایت 149 دلار برسانند و راه را برای سقوط به سطح 130 دلار باز کنند.

نمودار XMR

نمودار 4 ساعته XMR/USDT.

نمودار چهار ساعته نشان می‌دهد که قیمت از 50-SMA جهش کرد، اما گاوها نتوانستند به خط مقاومت نفوذ کنند. این نشان می‌دهد که خرس‌ها در حال فروش در سقف‌های قیمتی هستند. اگر مونرو از 20-EMA عقب‌نشینی کند، نشان می‌دهد که احساسات بازار مثبت شده و تریدرها در حال خرید در کف‌ها هستند.

سپس گاوها باری دیگر تلاش می‌کنند تا از مانع بالای سر خود عبور کنند. اگر موفق به انجام این کار شوند، قیمت مونرو  (XMR) می‌تواند ابتدا تا 162 دلار و سپس تا 164 دلار افزایش یابد.

از طرف دیگر، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر 50-SMA برسد، نشان می‌دهد که خرس‌ها کنترل بازار را به دست گرفته‌اند. امری که احتمال تست مجدد خط حمایت را افزایش می‌دهد.

این تحلیل صرفاْ ترجمه‌ای از وب سایت کوین تلگراف است و بیانگر نظر تیم فکت کوینز و همچنین پیشنهادی مبنی بر خرید یا فروش نیست. سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال ریسک و خطر خاص خود را دارد. لذا با آگاهی از تمامی خطرات به این بازار وارد شوید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان