تحلیل متیک: MATIC در آستانه از دست دادن حمایت ۰.۵ دلاری (۲۷ خرداد ۱۴۰۲)

خانهتحلیل ارز دیجیتالتحلیل متیک: MATIC...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

روند صعودی قیمت MATIC در اواسط هفته گذشته در مقاومت 0.687 دلار متوقف شد. بلافاصله، قیمت روند نزولی خود را از سر گرفت و سه کندل قرمز متوالی را در نمودار تایم فریم روزانه به نمایش گذاشت. در صورت تداوم فشار فروش، قیمت‌ حمایت 0.51-0.5 دلاری را دوباره تست خواهد کرد و مشخص خواهد کرد که آیا پالیگان برای یک حرکت صعودی جدید آماده است یا نه. با فکت کوینز و تحلیل متیک همراه باشید.

- Advertisement -

تحلیل متیک

به نقل از کوین گیپ، در 10 ژوئن، قیمت MATIC یک کندل ریجکتی با سایه‌ای بلند را در حمایت 0.51 تا 0.5 دلار به نمایش گذاشت که حاکی از افزایش فشار تقاضا و خرید در کف‌ قیمت بود. پس از یک جهش جزئی، قیمت احتمالاً این سطح حمایت را مجدداً تست می‌کند و انباشت فعال توسط خریداران را تأیید می‌کند.

- Advertisement -
نمودار روزانه قیمت MATIC
نمودار روزانه قیمت MATIC

در روزهای آینده، اگر قیمت نشانه‌های مشابهی از ریجکت در 0.5 دلار را نشان دهد، خریداران می‌توانند یک رالی صعودی جدید را آغاز کنند. با این حال، رالی امدادی جدید احتمالاً در خط روند مقاومت سربار (رنگ قرمز) متوقف خواهد شد.

در مقابل، شکست حمایت 0.5 دلار می‌تواند باعث سقوط قیمت MATIC تا حمایت 0.321 دلار شود.

آیا قیمت متیک تا سطح ۱ دلار افزایش می‌یابد؟

با تداوم فشار نزولی در بازار و انباشت در کف‌های قیمت، قیمت MATIC ممکن است در روزهای آینده شاهد نوسانات بالایی باشد. در این میان، تریدرها باید مراقب دو سطح تکنیکال که 0.5 دلار و خط روند نزولی است باشند. برای اینکه MATIC بتواند سطح 1 دلار را مجدداً مشاهده کند، نیاز به شکست خط روند سربار خود دارد.

  • میانگین متحرک نمایی: میانگین متحرک نمایی 50 روزه به عنوان یک مقاومت در برابر خریداران عمل می‌کند.
  • شاخص قدرت نسبی: RSI روزانه در ناحیه اشباع فروش قرار دارد که حاکی از احتمال بیشتر صعود قیمت است.

این تحلیل صرفاْ ترجمه‌ای از وب سایت کوین گیپ است و بیانگر نظر تیم فکت کوینز و همچنین پیشنهادی مبنی بر خرید یا فروش نیست. سرمایه‌گذاری در ارز دیجیتال ریسک و خطر خاص خود را دارد. لذا با آگاهی از تمامی خطرات به این بازار وارد شوید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان