ترا کلاسیک خسارت کاربران در رابطه با طرح مالیات و توکن سوزی را جبران می‌کند

خانهاخبارترا کلاسیک خسارت...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

ادوارد کیم، یکی از توسعه‌دهندگان ارشد شبکه ترا کلاسیک به‌تازگی طرح پیشنهادی جدیدی را برای اعضای جامعه این شبکه ارائه کرده است. هدف از این طرح جدید، جبران خسارتی است که سپتامبر سال گذشته به کاربران وارد شد و پس از فعال شدن مالیات 1.2 درصدی، کارمزدهای آنها از بین رفت. گفتنی است که حجم کلان بازپرداخت 295 توکن لونا کلاسیک است.

- Advertisement -
spot_img

طرح جبران خسارت ترا کلاسیک

به نقل از کوین گیپ، ادوارد کیم صبح امروز طرحی را معرفی کرد تا بر اساس آن، خسارت وارد شده به کاربران در بازه زمانی 21 تا 28 سپتامبر سال گذشته را جبران کند. پس از فعال شدن طرح مالیات ترا کلاسیک در 21 سپتامبر، برخی از تراکنش‌های شبکه با شکست مواجه شد اما طرح مالیات برای آنها وضع شد و بدین ترتیب کاربران لونا کلاسیک‌های خود را از دست دادند.

- Advertisement -

بنا بر داده‌های کیم، تراکنش‌ها در شبکه آزمایشی موفق بودند اما تراکنش‌های صورت گرفته در کولومبوس-5 محاسبات کارمزدی داشتند که برخی موفقیت آمیز و برخی با شکست همراه بود. StrathCole، توسعه‌دهنده نرم‌افزاری و یکی از مشارکت‌کنندگان در شبکه ترا کلاسیک 10927 تراکنش شکست خورده در این مدت را شناسایی کرد. همچنین کل خسارت کاربران 295 میلیون توکن لونا کلاسیک بوده است.

مطلب مفید: ۷ نکته مهم برای هولدرهای بیت کوین در سال ۲۰۲۳

از میان این تعداد، 165 میلیون توکن متعلق به کیف پول‌های صرافی‌های متمرکز بوده و مابقی به کیف پول‌های ناشناس صرافی‌های متمرکز تعلق داشته است. بنیاد ترا اشاره داشته است که پس از تماس با صرافی‌های متمرکز و شناسایی کیف پول‌های تحت تأثیر این اتفاق، بهترین راه برای جبران خسارت آنها را پیدا خواهد کرد. همچنین گفتنی است که کیف پول‌هایی که خسارت آنها کمتر از توکن لونا کلاسیک بوده است شامل این طرح نخواهند شد.

توسعه‌دهندگان شبکه از همین حالا اسکریپت‌های خود در گیت هاب برای جبران خسارت کاربران ترا کلاسیک را آماده کرده‌اند. بنیاد ترا باید خسارت تقریباً 5 تا 10 میلیون توکنی 2214 کیف پول را جبران کند که در کل نزدیک به 131 میلیون لونا کلاسیک خواهد شد. یکی از کاربران شبکه با بازپرداخت هزینه‌های از دست رفته LUNC به جامعه به دلیل خطا در زنجیره موافقت کرد. با این حال، او روش‌های فعلی در حال انجام برای بازسازی استخر جامعه را زیر سؤال برد.

قیمت لونا کلاسیک

قیمت توکن بومی شبکه ترا کلاسیک روز گذشته با رشد 2 درصدی همراه شد و به محدوده 0.0001805 دلاری رسید. با این وجود، حجم معاملات این ارز در همین مدت کاهش 25 درصدی داشته که نشان از کاهش علاقه سرمایه‌گذاران به این ارز دارد. در همین حین و با توجه به رسیدن تعداد توکن‌های استیک شده به 900 میلیارد، کارشناسان از قدرت گرفتن دوباره قیمت لونا کلاسیک صحبت کرده‌اند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان