کوین بیس معاملات دلار بایننس (BUSD) را به حالت تعلیق درآورد

خانهاخبارکوین بیس معاملات...

آنچه می‌خوانید...

صرافی کوین بیس، بزرگ‌ترین پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال در آمریکا، روز گذشته و در بیانیه‌ای اعلام کرد که معاملات دلار بایننس (BUSD) را متوقف کرده است. گفتنی است که این پلتفرم روز 27 فوریه در اعلامیه‌ای اشاره داشت که علت چنین تصمیمی قرار نگرفتن دلار بایننس در استانداردهای لیست شدن داخل پلتفرم بوده است.

به گزارش کوین تلگراف، در بیانیه روز 27 فوریه کوین بیس آمده بود که این پلتفرم به طور منظم دارایی‌های داخل صرافی را بازبینی می‌کند تا اطمینان حاصل کند که آنها منطبق با استانداردها باشند. در ادامه صرافی اعلام کرد که بر اساس آخرین نظارت خود به این نتیجه رسیده است که دلار بایننس دیگر از چنین استانداردی برخوردار نیست و به همین منظور از روز 13 مارس تمامی معاملات این ارز را متوقف و به حالت تعلیق درخواهد آورد. اتفاقی که عصر روز گذشته شاهد آن بودیم.

- Advertisement -
توییت کوین بیس

بر اساس داده‌های صرافی، تصمیم تعلیق معاملات دلار بایننس، شامل Coinbase.com، کوین بیس پرو، صرافی کوین بیس و کوین بیس پرو خواهد شد. روز گذشته و پس از اعلامیه تعلیق، صرافی خاطرنشان کرد که کاربران به سرمایه دلار بایننس خود دسترسی خواهند داشت و می‌توانند در زمان دلخواه خود آن را برداشت کنند.

مطلب مفید: DYOR در ارز دیجیتال چیست؟ چرا باید در مورد پروژه تحقیق کنیم؟

یکی از سخنگوهای صرافی کوین بیس در این باره توضیح داد که تصمیم تعلیق معاملات BUSD کاملاً بر اساس فرایندهای بازبینی و نظارت داخلی صورت گرفته است. پس از بازبینی دلار بایننس صرافی به این نتیجه رسید که استیبل کوین BUSD دیگر استانداردهای لیست بودن در پلتفرم را ندارد.

گفتنی است که روز 8 مارس، صرافی کوین بیس یک راهکار تجاری جدید تحت عنوان WaaS یا کیف پول به‌عنوان سرویس را معرفی کرد که هدف آن کمک به شرکت‌ها در ارائه کیف پول‌های وب 3 به کاربران است. این سرویس از طریق زیرساخت فنی کیف پول‌های آن چین و قابل تنظیم را برای کاربران فراهم می‌کند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان