کاردانو بر حوزه ربات‌های متنی هوش مصنوعی متمرکز می‌شود

خانهاخبارکاردانو بر حوزه...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

چارلز هاسکینسون، بنیان‌گذار شبکه کاردانو و مدیرعامل شرکت اینپوت اوتپوت، توسعه‌دهنده اصلی این شبکه به‌تازگی از حوزه جدیدی خبر داده است که به نظر کاردانو قصد دارد تمرکز خود را معطوف به آن کند. بنیان‌گذار این شبکه روز گذشته و در حساب توییتری خود، ویدیو یوتیوبی از یک پزشک را به اشتراک گذاشت که در آن اشاره شد چگونه ChatGPT می‌تواند دنیای پزشکی را متحول کند.

- Advertisement -
spot_img

به نقل از یوتودی، در حالی که خود هاسکینسون هنوز درباره این موضوع و ورود کاردانو به حوزه هوش مصنوعی از طریق ربات‌های چت مانند ChatGPT اشاره‌ای نکرده است، یک تصور کلی اخیراً به وجود آمده که ربات‌های چت هوش مصنوعی می‌توانند تمامی جنبه‌های زندگی را متحول کنند. بنا براین دور از انتظار نخواهد بود که کاردانو به این حوزه روی بیاورد.

- Advertisement -
توییت هاسکینسون

نوآوری در فضای هوش مصنوعی هیچ حد و مرزی ندارد. درنتیجه تعجب‌آور نخواهد بود که هاسکینسون و تیم شبکه تحت هدایت وی راهی را برای همکاری با تیم‌های توسعه این فضا پیدا کنند. علاوه بر آن، امکان دارد، هاسکینسون در حال پشتیبانی و حمایت از توسعه برنامه‌های غیرمتمرکزی باشد که می‌توانند از فناوری ChatGPT یعنی مدل بزرگ زبانی بهره‌مند شوند.

مطلب مفید: Reality Metaverse چیست؟ آشنایی با بازی Landlord GO

بنیان‌گذار این شبکه از نام‌های بزرگ فضای ارزهای دیجیتال است و نفوذ زیادی نیز در این حوزه دارد. باید اشاره داشت که تنوع‌گرایی در پروتکل کاردانو همیشه تمرکز اصلی وی بوده است. اکنون و با توجه به ویدیو اشتراک گذاشته شده بسیاری معتقدند که دنیای پزشکی و توسعه آن از طریق هوش مصنوعی احتمالاً گام بعدی این شبکه گواه سپرده‌گذاری خواهد بود.

کاردانو و هوش مصنوعی

کاردانو یکی از شبکه‌های بلاک چینی بزرگ است که هرروزه تعداد برنامه‌های غیرمتمرکز بر بستر آن افزایش می‌یابد. در حالی که ChatGPT و تکنولوژی آن نوظهور است، کاردانو با پروژه‌هایی مانند SingularityNET همواره در تلاش برای توسعه راهکارهای جدید با استفاده از هوش مصنوعی برای حل مشکلات دنیای واقعی بوده است.

کاردانو به‌عنوان یک فناوری برای پشتیبانی از هر شکلی از نوآوری مبتنی بر فناوری ChatGPT در جایگاه خوبی قرار دارد. در حالی که بسیاری از عملکردهای اصلی آن هنوز در حال توسعه هستند، پروتکل، بنیان‌گذار و جامعه آن متعهد به تنوع هستند، و با هیاهوی جدید برای ادغام هوش مصنوعی، انتظار می‌رود که در آینده نزدیک شاهد نوآوری‌های منحصربه‌فرد بیشتری باشیم.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان