هشدار ژائو به جاستین سان؛ فارم SUI شکایت بایننس را به همراه خواهد داشت

خانهاخبارهشدار ژائو به...

آنچه می‌خوانید...

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس، صبح امروز و در یک پست توییتری به جاستین سان، بنیان‌گذار شبکه ترون و یکی از غول‌های حوزه ارزهای دیجیتال هشدار داد که در صورت فارم کردن توکن SUI از وی شکایت خواهد کرد. در پی هشدار شکایت بایننس از جاستین سان، بنیان‌گذار ترون به سرعت عذرخواهی کرد و اشاره داشت که اقدام صورت گرفته از طرف وی کاملاً سهوی بوده است.

به نقل از د بلاک، صبح امروز، سان بیش از 115 میلیون استیبل کوین TUSD را به بایننس منتقل کرد. این استیبل کوین در کنار توکن BNB، تنها دو ارزی هستند که می‌توان آن‌ها را در استخر بایننس استیک کرد و در پی آن توکن SUI فارم کرد. گفتنی است که توکن SUI، ارز دیجیتال شبکه Sui است.

- Advertisement -

مدیرعامل بایننس پس از اطلاع از انتقال سنگین این استیبل کوین، در یک پست توییتری متذکر شد که اگر سان از توکن‌های انتقالی برای به دست آوردن SUI استفاده کند، با اقدام قانونی و شکایت بایننس مواجه خواهد شد. وی در ادامه افزود که این استخر به‌عنوان ایردراپ برای کاربران خرد در نظر گرفته شده، نه آنکه تعدادی نهنگ از آن سوءاستفاده کنند. ژائو در پایان نیز اشاره داشت که نکته مثبت درباره این اتفاق، شفافیت بلاک چین بوده است.

پاسخ جاستین سان به تهدید بایننس

در پی تهدید شکایت بایننس از سان، بنیان‌گذار ترون به سرعت شفاف‌سازی کرد و توضیح داد که TUSDهای منتقل شده برای تأمین نقدینگی بوده‌اند. وی افزود که هرچند تعدادی از این استیبل کوین‌ها به طور سهوی و غیر عمد برای مشارکت در کمپین‌های صرافی بایننس استفاده شد که در پی آن کاربران توکن SUI را به‌عنوان پاداش دریافت می‌کنند. وی همچنین گفت که تمامی اقدامات صورت گرفته شده را بازخواهد گرداند.

مطلب مفید: چگونه از هوش مصنوعی در کشف تقلب استفاده می شود؟

سان در توضیحات خود گفت که دائو ترون، یکی از سفارش گیرهای استیبل کوین TUSD، این مقدار سرمایه را با هدف سفارش گیری وارد بایننس کرده است. در ادامه وی اشاره داشت که متاسفانه تعدادی از اعضای تیم، از هدف انتقال استیبل کوین اطلاع نداشته و از آن‌ها برای فارم و دریافت SUI استفاده کرده‌اند. بر اساس صحبت‌های سان، پس از این اتفاق، سریعاً با تیم بایننس تماس گرفته شده تا سرمایه‌های دریافتی بازگردانده شوند.

گفتنی است که استخر Launchpool بایننس در سال 2020 و پس از رشد دیفای ایجاد شد. هدف از این استخر دریافت توکن‌های جدید و تازه راه‌اندازی شده از طریق استیک BNB و دیگر توکن‌ها است.

در رابطه با تهدید شکایت بایننس از سان نیز باید گفت که به نظر این اولین باری است که ژائو به طور علنی سان را تهدید می‌کند. این دو در گذشته رابطه نزدیکی با یکدیگر داشته‌اند و بنیان‌گذار ترون درباره اتفاق اخیر نیز گفته است که سوءتفاهمی بیش نبوده و وی با ژائو درباره آن ارتباط برقرار کرده و مشکل را حل کرد است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان