صرافی کراکن خدمات استیکینگ خود در آمریکا را متوقف کرد

خانهاخبارصرافی کراکن خدمات...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

صرافی ارز دیجیتال کراکن اعلام کرد به دنبال توافق با کمیسیون بورس آمریکا، به ارائه خدمات سپرده‌گذاری (استیکینگ) خود در این کشور پایان خواهد داد و 30 میلیون دلار به عنوان جریمه به این کمیسیون پرداخت خواهد کرد. کمیسیون بورس آمریکا مدعی است صرافی کراکن از طریق برنامه استیکینگ خود، اوراق بهادار ثبت‌نشده به فروش رسانده است.

- Advertisement -
spot_img

به گزارش کوین گیپ، صرافی کراکن در برنامه استیکینگ خود، خدمات مختلفی از جمله وام‌دهی با بازدهی تا 24 درصدی را به کاربران خود ارائه می‌دهد که در نتیجه توافق اخیر، احتمالا دیگر به شهروندان آمریکایی ارائه نخواهد شد.

- Advertisement -

بر اساس گزارشات، گری گنسلر، رئیس کمیسیون بورس آمریکا در رابطه با تخلفات قانونی صرافی کراکن گفته است:

در برنامه استیکینگ صرافی کراکن، اوراق بهادار ارائه و فروخته می‌شود. ارائه‌دهندگان خدمات سپرده‌گذاری باید ثبت‌نام کنند و سپس به صورت منصفانه و واقعی، تمامی قوانین حمایت از سرمایه‌گذاران را رعایت کنند.

به دنبال این تصمیم‌گیری، صرافی کراکن روز گذشته خاطرنشان کرد تمامی دارایی‌های سپرده‌گذاری شده توسط مشتریان آمریکایی را آزاد خواهد کرد. با این حال، این صرافی تاکید کرد همچنان به ارائه خدمات استیکینگ خود به مشتریان غیرآمریکایی از طریق یک شرکت تابعه جداگانه ادامه خواهد داد.

توقف برنامه استیکینگ کراکن تنها چند ساعت پس از آن صورت می‌گیرد که برایان آرمسترانگ، مدیرعامل صرافی کوین بیس در رشته توییتی از شایعات مبنی بر ممنوعیت استیکینگ ارز دیجیتال توسط کمیسیون بورس آمریکا خبر داده بود.

گنسلر پیش از این گفته بود معتقد است پلتفرم‌های ارائه خدمات استیکینگ ارز دیجیتال مستلزم گذراندن تست هاوی هستند، حتی اگر از طریق واسطه‌های مجازی مانند کوین بیس یا کراکن عرضه شوند. در آن زمان، گنسلر استیکینگ ارز دیجیتال را قابل مقایسه با وام‌دهی دانست و پس از آن اقدامات اجرایی سختی در قبال پلتفرم‌های وام‌دهی مانند بلاک‌فای انجام داد. حالا باید دید سرنوشت استیکینگ رمزارزها در آمریکا چه خواهد شد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان