صرافی کریپتو دات کام بخشی از خدمات خود در آمریکا را متوقف می‌کند

خانهاخبارصرافی کریپتو دات...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

صرافی رمزارزی کریپتو دات کام، یکی از پلتفرم‌های معاملاتی مطرح در فضای ارزهای دیجیتال به‌تازگی اعلام کرده است که دیگر به مشتریان سازمانی در آمریکا خدمات ارائه نخواهد کرد. این پلتفرم سرویس مربوط به مشتریان سازمانی خود در آمریکا را از تاریخ 21 ژوئن متوقف خواهد کرد.

- Advertisement -
spot_img

توقف خدمات مشتریان سازمانی کریپتو دات کام در آمریکا

به نقل از کوین تلگراف، کریپتو دات کام، صرافی تأسیس شده در کشور سنگاپور روز گذشته اعلام کرد که به دلیل تقاضای محدود از سمت مشتریان سازمان و تشدید آن توسط شرایط حاکم بر بازار چنین تصمیمی از سمت پلتفرم اتخاذ شده است. این شرکت در بیانیه‌ای توضیح داد که به کاربران سازمانی کریپتو دات کام زودتر اطلاعیه‌ای در این مورد ارسال شد تا از تعلیق و توقف این خدمات مطلع شوند.

- Advertisement -

گفتنی است که علیرغم این تصمیم و متوقف شدن ارائه خدمات به مشتریان سازمانی کریپتو دات کام در آمریکا، برنامه معاملاتی و تلفن همراه این صرافی بدون هیچ مشکلی در کشور آمریکا به کار خود ادامه خواهد داد و در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. بر اساس داده‌ها، کاربران خرد آمریکایی به معاملات مشتقه ارزهای دیجیتال که توسط کمیسیون معاملات آتی کالا آمریکا قانون‌گذاری شده دسترسی خواهند داشت.

مطلب مفید: بهترین زمان خرید بیت کوین چه زمانی است؟

باید توجه داشت که این پلتفرم درها را به‌طور کامل روی برنامه ارائه خدمات به مشتریان سازمانی نبسته و احتمال باز شدن مجدد این سرویس را رد نکرده است. در حالی که پلتفرم به این سرویس خود در آمریکا پایان می‌دهد، صرافی اخیراً مجوز بزرگ پرداخت سازمانی برای سرویس‌های پرداختی توکن‌های دیجیتال را از مقامات سنگاپور دریافت کرده است که به آن اجازه می‌دهد تا خدمات خود را در این کشور ارائه کند.

ماه ژوئن 2023 برای صرافی‌های رمزارزی در آمریکا ماه پر نوسانی بوده است. بایننس و کوین بیس با شکایت سنگین کمیسیون بورس مواجه شدند و اکنون کریپتو دات کام نیز از پایان دادن به بخشی از خدمات خود در آمریکا خبر داده است. گفتنی است که جامعه ارزهای دیجیتال به‌شدت از اقدامات کمیسیون بورس انتقاد کرده‌اند و معتقدند که سرکوب اخیر این نهاد باعث شده تا امیدهای بازگشته به بازار 8 ماه پس از سقوط صرافی FTX کمرنگ شود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان