صرافی کوین بیس معاملات BUSD را متوقف خواهد کرد

خانهاخبارصرافی کوین بیس...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

صرافی رمز ارزی کوین بیس به‌تازگی اعلام کرده است که از تاریخ 13 ماه مارس معاملات دلار بایننس (BUSD) را متوقف خواهد کرد. این پلتفرم معاملاتی در بیانیه روز گذشته خود توضیح داده است که چنین تصمیمی را در پی آن گرفته است که استیبل کوین شرکت پکسوس استانداردهای لازم برای قرار داشتن در لیست صرافی کوین بیس را از دست داده است.

- Advertisement -
spot_img

توقف معاملات BUSD در صرافی کوین بیس

به نقل از کوین دسک، صرافی کوین بیس روز گذشته و در یک پست توییتری اعلام کرد که معاملات دلار بایننس را متوقف می‌کند. پس از آن، یکی از سخنگوهای شرکت در مصاحبه‌ای با رسانه کوین دسک افزود که این تصمیم تنها بر اساس نظارت داخلی و فرایندهای بازبینی درون پلتفرم صورت گرفته است.

- Advertisement -

وی اشاره داشت که پس از بازبینی و بررسی BUSD، صرافی متوجه شده است که این استیبل کوین دیگر با استانداردهای لیست بودن در پلتفرم همخوانی ندارد و به همین دلیل معاملات آن متوقف خواهد شد.

باید اشاره داشت که توقف معاملات استیبل کوین دلار بایننس، پلتفرم‌های Coinbase.com، کوین بیس پرو، صرافی کوین بیس (Coinbase Exchange) و کوین بیس پرایم را تحت تأثیر قرار خواهد داد. این پلتفرم معاملاتی همچنین اشاره داشت که کاربران قادر خواهند بود در زمان دلخواه خود به سرمایه استیبل کوین BUSD دسترسی داشته باشند و آن را برداشت کنند.

مطلب مفید: مدیریت ریسک چیست و چه کاربردی در بازار ارزهای دیجیتال دارد؟

پس از انتشار این اخبار، بایننس کوین، ارز دیجیتال بومی صرافی بایننس در واکنش توقف معاملات BUSD از اواسط ماه مارس با ریزش 1 درصدی همراه شد و اکنون در محدوده 302 دلاری معامله می‌شود.

گفتنی است که در هفته‌های گذشته، شرکت پکسوس و استیبل کوین BUSD تحت فشار از سمت قانون‌گذاران آمریکایی بوده‌اند و پس از گزارش‌هایی مبنی بر شکایت کمیسیون بورس از این شرکت، دفتر خدمات مالی نیویورک به پکسوس دستور داد که مینت این استیبل کوین را متوقف کند.

در پی این دستور و اعلامیه پکسوس مبنی بر توقف مینت BUSD جدید، شاهد موج عظیمی از برداشت و توکن سوزی این استیبل کوین بودیم. به‌طوری که مدیرعامل صرافی بایننس اعلام کرد که با توجه به اتفاقات رخ داده، علیرغم ادامه حمایت از این ارز، صرافی باید به سراغ جایگزین‌های دیگری برود.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان