توکن ChainGPT در شبکه اتریوم راه اندازی می‌شود

خانهاخبارتوکن ChainGPT در...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

به گزارش فکت کوینز، چین جی‌پی‌تی در راستای گسترش چشم انداز خود و افزایش ردپای بلاکچینی خود، پل زدن توکن ChainGPT به شبکه اتریوم را آغاز کرده است.

ChainGPT که به واسطه مشارکت با ChainPort، KuCoin، BitGet و دیگر فعالان بزرگ وب ۳ فعال شده است، یک پل غیرمتمرکز دو طرفه بین زنجیره هوشمند بایننس و اتریوم برای توکن CGPT ایجاد کرده است. اکنون کاربران می‌توانند CGPT خود را به صورت یکپارچه بین شبکه‌های ETH و BNB/BSC منتقل کنند.

- Advertisement -

با راه‌اندازی این پل، حضور توکن CGPT در بلاکچین گسترش می‌یابد و به اکوسیستم قوی و پر رونق شبکه اتریوم دسترسی پیدا می‌کند. اکنون ادغام چین جی‌پی‌تی با بسیاری از پروتکل‌های پیشروی دیفای، افتتاح استخرهای توکن در صرافی‌های غیرمتمرکز و ارائه جفت‌ ارزهای معاملاتی جدید و محبوب امکان‌پذیر شده است.

توکن CGPT چیست؟

در هسته خود، CGPT یک اقتصاد غیرمتمرکز را برای خدمات هوش مصنوعی امکان پذیر می‌کند. به عنوان توکن اصلی اکوسیستم چین جی‌پی‌تی،  CGPT  هم یک توکن کاربردی و هم یک توکن حاکمیتی است. هدف کاربردی آن فراهم کردن دسترسی به مجموعه کاملی از ابزارهای وب ۳ مبتنی بر هوش مصنوعی از استخراج NFT گرفته تا مدیریت جامعه و ممیزی قراردادهای هوشمند است. عملکرد حاکمیتی آن به نقش توکن CGPT در توزیع حقوق مالکیت بر روی پلتفرم در بین اعضای جامعه و دادن فرصت به آنها برای کمک به هدایت مسیر توسعه پروژه مربوط می‌شود.

نسخه ERC-20 CGPT در کجا پشتیبانی می‌شود؟

ChainGPT با بسیاری از صرافی‌ها در ارتباط بوده است که می‌توانند بلافاصله پشتیبانی از آن را آغاز کنند. در حال حاضر، کوکوین، بیت گت، بای بیت و چند صرافی بزرگ دیگر پشتیبانی از این توکن را تایید کرده‌اند.

در بخش صرافی‌های غیرمتمرکز، محبوب‌ترین DEX در جهان، یونی سواپ UniSwap))، به زودی یک استخر توکن CGPT برای تامین نقدینگی آن روی شبکه اتریوم راه‌اندازی خواهد کرد.

با کمک ChainPort، حضور CGPT در‌ صرافی‌های اصلی و پلتفرم‌های ردیاب قیمت از جمله CoinGecko و Etherscan تسریع شده است.

مشخصات پل CGPT

  • 📆 تاریخ راه‌اندازی: 19 ژوئن 2023
  • شریک  پل: ChainPort (app.chainport.io)
  • صرافی‌ها: Uniswap، KuCoin، BitGet، Gateio
  • بازارسازها: KaironLabs و CLS

آدرس قرارداد توکن CGPT در اتریوم:

0x25931894a86d47441213199621f1f2994e1c39aa

آدرس قرارداد CGPT در زنجیره هوشمند بایننس:

0x9840652DC04fb9db2C43853633f0F62BE6f00f98

آدرس CGPT در کوین مارکت کپ:

https://coinmarketcap.com/currencies/chaingpt/

درباره ChainGPT

چین جی‌پی‌تی (ChainGPT) ارائه‌دهنده پیشرو زیرساخت مبتنی بر هوش مصنوعی برای صنعت کریپتو، بلاک چین و وب 3 است. از تولید قراردادهای هوشمند و ممیزی خودکار گرفته تا مدیریت خودمختار کامیونیتی، چت ربات پیشرفته هوش مصنوعی، تجمیع اخبار مبتنی بر هوش مصنوعی، و توکن CGPT و NFT، پیچیده‌ترین راه‌حل هوش مصنوعی حال حاضر بازار به شمار می‌رود.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان