توییت مرموز ایلان ماسک توجه کاربران ریپل را به خود جلب کرد؛ ماجرا از چه قرار است؟

خانهاخبارتوییت مرموز ایلان...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

توئیت مرموز اخیری که ایلان ماسک ارسال کرده است، کنجکاوی دنبال کنندگان او، ازجمله طرفداران XRP را برانگیخته است.

به گزارش فکت کوینز، ایلان ماسک، مالک توئیتر، غول بزرگ فناوری و میلیاردر جنجالی، ارتش دنبال کنندگان خود را با یک توییت مبهم سردرگم کرد. همین حین بود که حامی معروف ریپل @MackAttackXRP از فرصت استفاده کرد و XRP را مورد توجه ایلان ماسک قرار داد.

- Advertisement -

این بار، توییت ماسک از یک حرف واحد تشکیل شده است، به نام X. چندین فالوور او بلافاصله شروع به پاسخ دادن به شوخی با حروف دیگر الفبای انگلیسی کردند، و پرسیدند این توییت به چه معناست یا پاسخ‌های طعنه‌آمیزی ارسال کردند. حتی برخی پرسیدند که آیا این نام فرزند ماسک است؟ کوچک‌ترین پسر ایلان ماسک در سال 2020 به دنیا آمد و نام او به اختصار X AE A-XII – X است. دختر وی که در سال 2022 به دنیا آمد نیز Y نام دارد.

توییت مرموز ایلان ماسک توجه کاربران ریپل را به خود جلب کرد؛ قضیه از چه قرار است؟

با این حال، یکی از اعضای فعال کامیونیتی ریپل، @MackAttackXRP، تصویری را با لوگوی ارز دیجیتال XRP به اشتراک گذاشت به این امید که شاید منظور ماسک در واقع XRP باشد.

با این حال، ماسک بارها تأیید کرده است که تنها به ارز دیجیتال دوج کوین وفادار می‌ماند که معتقد است ارز مردم است و برای پرداخت بهتر از بیت‌کوین است.

با این حال، ایلان ماسک به غیر از DOGE، BTC و ETH را نیز در اختیار دارد. ماسک هرگز در توییت‌های خود به XRP اشاره نکرده و دیدگاه خود را در مورد این ارز دیجیتال به هیچ وجه ابراز نداشت. اما او اغلب در توییت های خود از DOGE نام می‌برد. آخرین بار دوشنبه این هفته بود که ماسک به توییت یک کارمند معلول توییتر پاسخ داد که ماسک در ماه مارس با او یک دعوای توییتری داشت.

ایلان ماسک لوگوی توییتر را به دوج کوین تغییر داد

هفته گذشته، کامیونیتی ارز دیجیتال، همراه با کامیونیتی توییتر، از دیدن این که لوگوی پرنده آبی توییتر ناپدید شد و با تصویری از لوگوی دوج کوین جایگزین شد، شگفت‌زده شدند.

قیمت بزرگ‌ترین میم کوین بازار در پی این اتفاق بیش از 33 درصد افزایش یافت. چندین نفر از بزرگ‌ترین هولدرهای DOGE بعد از این افزایش قیمت شروع به فروش توکن‌های خود کردند و سودهای خوبی به دست آوردند. دو تا از پنج آدرس بزرگ دوج کوین 1.1 میلیارد و 300 میلیون DOGE را به قیمت تقریبا 130 میلیون دلار فروختند. و برخی حدس میزنند که آین آدرس‌ها متعلق به ایلان ماسک باشد!

با این حال، اکنون لوگوی پرنده آبی توییتر مجددا جایگزین شد و تصویر دوج کوین حذف گردیده است. این حرکت قیمت این میم کوین را با یک کندل قرمز بزرگ تقریباً 7 درصد پایین آورد. در زمان نگارش این خبر، دوج کوین در سطح 0.0847 دلار در صرافی بایننس معامله می‌شود.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان