بلومبرگ ثروت چانگ پنگ ژائو را 28 میلیارد دلار تخمین زد؛ واکنش CZ چه بود؟

خانهاخباربلومبرگ ثروت چانگ...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

صبح روز 27 آوریل، چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل صرافی بایننس و یکی از پرنفوذترین افراد در فضای ارزهای دیجیتال در واکنش به لیست افراد ثروتمند جهان که توسط بلومبرگ منتشر شد، واکنش نشان داد. وی در یک پست توییتری به دنبال کنندگان خود گفت که این لیست اطلاعات اشتباهی را در رابطه با ثروت وی منتشر کرده است.

سرمایه خالص چانگ پنگ ژائو

به نقل از کوین تلگراف و بنا بر گزارش بلومبرگ، چانگ پنگ ژائو در میان سه میلیاردر برتر مالی در سراسر جهان قرار دارد و ثروت وی نیز 28.2 میلیارد دلار تخمین زده شده است. ژائو در واکنش به این لیست اشاره داشت که اعداد همگی اشتباه هستند. مدیرعامل صرافی در ادامه افزود:

«ثروت من حتی نزدیک به اعداد و ارقام اعلام شده توسط این رسانه نیست.»

- Advertisement -

گفتنی است که وی پست توییتری خود را با عدد 4 آغاز کرد که از دید بسیاری به معنای آن است که رتبه وی باید بین دن گیلبرت با ثروت 19.4 میلیارد دلار و اودای کوتاک با ثروت 13 میلیارد دلاری قرار بگیرد. در ادامه این پست توییتری وی به صحبت‌های مربوط به رقابت بایننس با FTX نیز واکنش نشان داد.

توییت ژائو

چانگ پنگ ژائو توضیح داد که هیچ‌گاه این صرافی را به‌عنوان رقیب ندیده و از ورود صرافی‌های بیشتر به صنعت کریپتو نیز استقبال می‌کند. باید اشاره داشت که حرکت آخر ژائو در رابطه با گزارش‌های اشتباه از سمت رسانه‌های مرجع در راستای دیدگاه منتقدانه وی نسبت به دیدگاهی است که این رسانه‌ها نسبت به صنعت ارزهای دیجیتال دارند.

گفتنی است که وی تاکنون بارها گزارش‌ها و اطلاعات منتشر شده از سمت منابع بزرگ مانند بلومبرگ، فوربز و … را رد کرده است و معمولاً این گزارش‌ها را ایجاد کننده ترس، عدم قطعیت و شک در بازار معرفی کرده است. در ماه فوریه، چانگ پنگ ژائو در پاسخ به مقاله‌ای از مجله فوربز در رابطه با تراکنش‌های پنهانی به ارزش 1.8 میلیارد دلار گفت این مجله هیچ ایده‌ای ندارد که صرافی چگونه کار می‌کند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان