یکی از NFT های مجموعه کریپتوپانکس با قیمت 4.5 میلیون دلار به فروش رسید

خانهاخباریکی از NFT...

آنچه می‌خوانید...

در حالی که بازار NFT ها در ماه های اخیر روندی نزولی داشته و میزان فروش ها نیز کاهش داشته اما خریداران مجموعه های ارزشمندی مانند کریپتو پانکس و بورد ایپ و… به نظر در حال استفاده کردن از سقوط قیمت اتریوم و توکن های ارزشمند هستند تا بتوانند با معاملاتی به صرفه NFT های دلخواه خود را خریداری کنند.

برای مثال، ساعاتی پیش توکن NFT شماره 2924 از مجموعه محبوب کریپتو پانکس با قیمت 4.5 میلیون دلار به فروش رسید. این رقم بالاترین قیمت یک توکن NFT در چند وقت اخیر است. اگر هزینه را بر اساس اتریوم در نظر بگیریم، 3300 توکن اتریوم خرج شده که این خرید را در رده چهارم بزرگ ترین خریدهای این مجموعه قرار می‌دهد.

- Advertisement -

با این حال هزینه دلاری آن در جایگاهی بسیار پایین تر قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است که گران قیمت ترین NFT فروخته شده این مجموعه به ماه فوریه باز می‌گردد که در این ماه دیپاک تاپلیال، مدیرعامل شرکت Chain با پرداخت 24 میلیون دلار NFT شماره 5822 کریپتو پانکس را خریداری کرد.

توکن شماره 2924 توسط کاربری با نام مستعار seedphrase فروخته شد و هنوز مشخص نیست که خریدار آن چه کسی بوده است. این NFT به خصوص آخرین بار در نوامبر سال 2020 و با قیمت 150 اتریوم یا به عبارتی 71400 دلار در آن زمان به فروش رسیده بود.

مطلب مفید: بازی سولچیکس (SolChicks)؛ 3 راه برای کسب توکن های بازی

توییت cryptopunks bot

این توکن یکی از 24 میمونی است که در مجموعه کریپتو پانکس قرار دارند. همچنین این توکن بر اساس ویژگی هایی که دارد، 38 امین توکن خاص مجموعه محسوب می‌شود. کریپتو پانکس یکی از ارزشمند ترین برندهای NFT ها است و این مجموعه مبتنی بر اتریوم هدف خود را روی تصاویر پروفایلی مدرن گذاشته است. این مجموعه در آثار ارزشمند دیگری مانند بورد ایپ نیز تاثیر داشته و گفتنی است که میزان سود بدست آمده از فروش توکن های آن در بازارهای ثانویه به 2.4 میلیارد دلار می‌رسد.

این پروژه در سال 2017 و توسط لاروا لبز راه اندازی شد و جزء اولین پروژه هایی محسوب می‌شود که هیجانات پیرامون بازار را تجربه کرد. گفتنی است که لاروا لبز در ماه مارس حق IP های خود را به یوگا لبز، سازنده بورد ایپ فروخت و اکنون این شرکت حقوق تجاری سازی را برای مالکان NFT ها باز کرد و به آنها اجازه داد تا از تصاویر توکن های خود برای پروژه های هنری و مشتقه استفاده کنند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان