دادگاه پرونده دوج کوین؛ کلاهبرداری با ارز دیجیتال در استان قزوین

خانهاخباردادگاه پرونده دوج...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

در شهر قزوین دادگاهی درباره یک پرونده کلاهبرداری هزار میلیارد تومانی در ارتباط با ارزهای دیجیتال برگزار شد.  رئیس کل دادگستری استان قزوین آقای علی شعبانی امروز خبر داد که دومین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده دوج کوین کلاهبرداری ارز دیجیتال نام گرفته است و شاکی‌های زیادی دارد اخیرا برگزار شد. 

دادگاه متهمان پرونده دوج کوین

به نقل از تسنیم، علی شعبانی در مورد این خبر بیان کرد که با توجه به شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری یک شرکت در حوزه استخراج رمز ارز و امیدوار کردن آنها به پرداخت سودهای غیرواقعی، پرونده قضایی در یکی شعب بازپرسی دادسرای قزوین تشکیل و متهمان تحت تعقیب کیفری قرار گرفته و بازداشت شدند.

- Advertisement -

این پرونده تا کنون 311 شاکی دارد و گفته شده است که طبق محاسباتی که صورت گرفته، میزان کلاهبرداری از شاکیان در صورتی که ارزهای دیجیتال تبدیل به تومان شود، چیزی حدود هزار میلیارد تومان خواهد بود. در حال حاضر این پرونده 3 متهم دارد که با اتهام‌های مشارکت در کلاهبرداری از طریق امیدوار کردن مردم به امور غیر واقعی و فریب مردم به وجود شرکت و موسسات موهوم تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند.

دو نفر از این متهمان به دلیل اینکه توانایی تودیع وثیقه را نداشتند، اکنون در زندان به سر می‌برند و یک نفر از آنها نیز در حال حاضر متواری است. در این جلسه رسیدگی، اظهارات شاکی‌ها و دفاعیات متهمین و وکلاء هر دو طرف گرفته شد و قاضی پرونده درباره برگزاری جلسات رسیدگی دیگر و یا صدور حکم قضایی تصمیم‌گیری مقتضی را خواهد کرد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان