تتر در سه ماه ابتدایی سال میلادی، ۱.۵ میلیارد دلار درآمد داشته است

خانهاخبارتتر در سه...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

هم‌زمان با پیشروی بحران بانکی در آمریکا، تتر تبدیل به استیبل کوین محبوب مردم شده است. علاقه مجدد جامعه به USDT را می‌توان در گزارش درآمد فصلی این شرکت مشاهده کرد که بیانگر سود 1.5 میلیارد دلاری برای شرکت در سه ماه ابتدایی سال 2023 است.

- Advertisement -

درآمد فصلی تتر

به نقل از کریپتوپوتیتو و بنا بر اعلامیه رسمی شرکت تتر، ذخایر مازاد این مجموعه در سه ماه ابتدایی به اوج جدید 2.44 میلیارد دلار رسیده است. این در حالی است که در پایان سال 2022، این ذخایر در محدوده 960 میلیون دلاری قرار داشت. استیبل کوین تتر، سه ماه ابتدایی سال را با 81.8 میلیارد دلار دارایی تلفیقی به اتمام رساند. این در حالی است که بدهی‌های پلتفرم نیز به 79.4 میلیارد دلار رسیده است.

- Advertisement -

باید اشاره داشت که ذخایر تتر شامل دسته‌های جدید و اضافی از جمله بیت کوین، طلای فیزیکی، قراردادهای بازخرید و اوراق شرکتی می‌شود. در حال حاضر دارایی بیت کوینی شرکت 1.5 میلیارد دلار و دارایی طلا این مجموعه 3.3 میلیارد دلار است. بر اساس داده‌ها، حدود 85% از ذخایر تتر در قالب دارایی‌های نقدی و سپرده‌گذاری‌های کوتاه‌مدت نگه‌داری می‌شود. بیت کوین و طلا نیز در مجموع 6% از ذخایر استیبل کوین USDT را تشکیل می‌دهند.

مطلب مفید: هرآنچه باید از آپدیت Dencun اتریوم بدانید!

گفتنی است که تتر در پی اتفاقات رخ داده برای بانک‌های آمریکا، تأکید کرده است که تمرکز خود را روی محدود کردن نیازش به سپرده‌های بانکی به‌عنوان منبع نقدینگی گذاشته و قصد دارد با استفاده از بازار قراردادهای بازخرید به‌عنوان یک روش جدید، استانداردهای بالاتری را برای کاربران تضمین کند و نقدینگی لازم را برای USDT فراهم کند.

در رابطه با سود 1.5 میلیارد دلاری در سه ماه ابتدایی سال، پائولو آردوینو، مدیر فناوری شرکت تتر توضیح داد که از موفقیت شرکت در فصل آغازین سال بسیار خرسند است. وی همچنین افزود که این شرکت در تلاش است تا عملکردی مشابه و حتی بهتر را در ادامه سال رقم بزند چرا که دیدگاه تتر نسبت به آینده این صنعت بسیار خوش‌بینانه است.

آردوینو همچنین توضیح داد که این شرکت بر شفافیت کامل متعهد است و به همین دلیل در گزارش سودآوری فصلی خود به دسته‌های جدیدی که ذخایر استیبل کوین USDT را تأمین می‌کنند، اشاره شده است. علاوه بر آن، شرکت قصد دارد در آینده نیز شفافیت خود را حفظ کند و اطلاعات و جزئیات بیشتری را با کاربران خود به اشتراک بگذارد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان