درخواست رد شکایت SEC از سوی صرافی بایننس

خانهاخباردرخواست رد شکایت...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

صرافی بایننس، به همراه شعبه آمریکایی و مدیر عامل این پلتفرم، چانگ پنگ ژائو، درخواست مشترکی را برای رد شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) ارائه کرده‌اند.

- Advertisement -
spot_img

دادخواست صرافی بایننس

به گزارش کوین تلگراف، با توجه به تشکیل پرونده در 21 سپتامبر در دادگاه منطقه‌ای ایالات متحده برای ناحیه کلمبیا، صرافی بایننس و ژائو هر دو ادعا کردند که SEC در شکایت علیه آنها از اختیارات خود تجاوز کرده است.

- Advertisement -

در این دادخواست 60 صفحه‌ای، وکلای بایننس و ژائو بیان داشتند که SEC پیش از شکایت علیه این صرافی، دستورالعمل روشنی برای این موضوع ارائه نکرده است و در نتیجه، به ماسبق اقتدار نظارتی خود را بر بخش کریپتو تحمیل کرده است.

صرافی بایننس

در این دادخواست آمده است SEC عطف به ماسبق به دنبال تئوری‌های جدید است و بدون ارائه‌ی هیچ راهنمایی و دستورالعملی، سعی دارد مسئولیت فروش دارایی‌های کریپتو در اوایل ژوئیه 2017 را به افراد تحمیل کند. واضح است که دعوای کمیسیون بورس و اوراق بهادار هیچ مبنایی در قوانین اوراق بهادار مصوب فعلی ندارد.

وکلای بایننس همچنین اظهار داشتند که این نهاد اساساً قوانین اوراق بهادار و کاربرد آنها در دارایی‌های رمزنگاری شده را اشتباه تفسیر می‌کند.

در این دادخواست آمده است: «SEC در تلاش برای ادعای قدرت نظارتی بر صنعت کریپتو، متن قوانین اوراق بهادار را تحریف می کند.»

علاوه بر دادخواست بایننس و ژائو، شرکت بایننس آمریکا، که به طور قانونی با نام BAM Trading Services Inc شناخته می‌شود، در یک پرونده 56 صفحه‌ای جداگانه که در همان روز ارائه گردید، خواستار رد اتهامات شد.

SEC در 5 ژوئن از بایننس و شرکت های وابسته آن شکایت کرد و یک سری اتهامات را مطرح کرد که بایننس را به ارائه فروش اوراق بهادار ثبت نشده و فعالیت غیرقانونی در ایالات متحده متهم می‌کرد.

اقدام SEC علیه بایننس سه ماه پس از آن صورت گرفت که کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) نیز از بایننس به دلیل عدم ثبت نام در آن و زیر پا گذاشتن بسیاری از دستورالعمل های آن شکایت کرده بود.

فعالیت معاملاتی در بایننس آمریکا به شدت تحت تأثیر اقدامات نظارتی جاری علیه این صرافی قرار گرفته، به طوری که حجم معاملات روزانه این صرافی از سپتامبر 2022 تا کنون بیش از 98 درصد کاهش یافته است. این شرکت در 13 سپتامبر، 30 درصد از نیروی کار باقی مانده خود را اخراج کرد. رئیس و مدیر عامل آن برایان شرودر نیز در حال جدا شدن از شرکت هستند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان