میلیون‌ها توکن SHIB درعرض یک هفته سوزانده شد

خانهاخبارمیلیون‌ها توکن SHIB...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

به گزارش فکت کوینز، طبق حساب توییتری Shibburn، میلیون‌ها توکن SHIB در هفته گذشته به دلیل تلاش‌های جامعه سوزانده شدند، اگرچه این ممکن است مطابق انتظار نباشد.

طبق صفحه توییتری Shibburn، در هفت روز گذشته، در مجموع 38,373,239 توکن SHIB اینو طی 18 تراکنش سوزانده شده است. این رقم کمتر از رقم هفته گذشته یعنی 282,730,986 SHIB است.

- Advertisement -

توکن سوزی هفتگی شیبا اینو (SHIB)

توکن سوزی هفتگی توکن SHIB

مقدار سوزانده شده در 24 ساعت گذشته نسبتاً کمتر بوده و در مجموع 1,073,047 توکن SHIB در دو تراکنش سوزانده شده است. در همین حال، نرخ توکن سوزی SHIB افزایش 281٪ را نشان می‌دهد.

کاهش توکن سوزی SHIB ممکن است به دلیل رکود اخیر حاکم بر بازار و شکایت SEC علیه دو صرافی بزرگ یعنی کوین بیس و بایننس صرافی باشد. در این شکایت‌نامه ادعا شده بود که برخی از ارزهای دیجیتال مانند ADA، SOL و MATIC، اوراق بهادار هستند.

پس از این اتفاق، چند پلتفرم، مانند رابینهود (Robinhood) و باکت (Bakkt)، اقداماتی را برای حذف دارایی‌های فوق‌ انجام دادند. با این حال، شیبا اینو در امان ماند و معاملات آن در این پلتفرم‌ها ادامه دارد.

علیرغم این علامت به ظاهر مثبت، قیمت SHIB از گزند خرس‌ها دور نماند و قیمت آن به طور قابل توجهی کاهش یافت. در زمان نگارش این مقاله، توکن SHIB با 0.0000069 دلار معامله می‌شود که 1.02 درصد در 24 ساعت گذشته و 3.12 درصد نسبت به هفته گذشته افزایش یافته است.

SHIB در رتبه‌بندی بازار کریپتو کاهش بیشتری داشته است و اکنون هجدهمین ارز دیجیتال بزرگ با ارزش بازار 4.1 میلیارد دلار است.

پس از یک افت شدید در 10 ژوئن، ارز دیجیتال شیبا اینو با بهبود آهسته خود به دامنه معاملاتی رنج خود برگشت. همانطور که در RSI روزانه آن دیده می‌شود، شیبا اینو به تدریج از سطح ‌اشباع فروش خود در حال برگش است و یک صعود جزئی را مشاهده می‌کند.

اگر امروز کندل روزانه مثبت بسته شود، توکن SHIB چهارمین کندل روزانه سبزرنگ متوالی خود را از 15 ژوئن به ثبت خواهد رساند.

با این حال، علی‌رغم کاهش قیمتی که مشاهده می‌شود، سهم هولدرهای بلندمدت از توکن‌های شیبا اینو همچنان قابل توجه است. پلتفرم، IntoTheBlock درصد سهم هولدرهایی را که بیش از یک سال شیبا اینو را نگه داشته‌اند 69 درصد نشان می‌دهد.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان