دسترسی پالیگان به سرویس نود گوگل کلود چه مزایایی برای این شبکه دارد؟

خانهاخباردسترسی پالیگان به...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

گوگل کلود (Google Cloud) زیرمجموعه شرکت گوگل به‌تازگی اعلام کرده است که سرویس میزبان نود آن یعنی موتور نود بلاک چین را در اختیار توسعه‌دهندگان شبکه پالیگان قرار می‌دهد. باید اشاره داشت که این سرویس در گذشته تنها به شبکه‌های اتریوم و سولانا محدود شده بود.

- Advertisement -
spot_img

دسترسی توسعه‌دهندگان پالیگان به سرویس نود گوگل کلود

به نقل از فورکست، و بنا بر داده‌های شرکت گوگل، موتور نود بلاک چین گوگل کلود به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا تمرکز خود را بدون نیاز به اجرا یا پیکربندی نودها روی ساخت برنامه و ابزارهای لازم در شبکه پالیگان بگذارند. علاوه بر آن، باید اشاره داشت که گوگل کلود در کنار سرویس میزبان نود خود از استارتاپ‌ها و برنامه‌های مبتنی بر پالیگان حمایت می‌کند و مزایایی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

- Advertisement -

از مهم‌ترین این مزایا می‌توان به اعتبار سرویس میزبانی نود پلتفرم و همچنین دسترسی به برنامه استارتاپی وب 3 گوگل کلود که تازه معرفی شده است، اشاره داشت. گفتنی است که این پلتفرم، بازوی پردازش ابری گوگل، غول حوزه اینترنت و فناوری است که سال گذشته تیم مهندسی خود برای دارایی‌های دیجیتال و فضای وب 3 را تشکیل داد تا از دیگر رقبا عقب نماند.

مطلب مفید: Space ID چیست؟ بررسی اسپیس آی دی و توکن ID

از زمان حضور گوگل کلود در فضای ارزهای دیجیتال، این پلتفرم موفق شده با بلاک چین‌های شاخص مانند بی ان بی چین، سولانا، آپتوس، تزوس، کسپر و سلو همکاری کند. اکنون نیز در پی همکاری با توسعه‌دهندگان پالیگان، به نظر این شبکه نیز می‌تواند از مزایای غول حوزه فناوری بهره‌مند شود.

از طرفی در ارتباط با پالیگان نیز باید اشاره داشت که این راهکار لایه 2 بر بستر اتریوم د چند وقت اخیر رشد قابل‌توجهی داشته و همواره در حال گسترش بوده است. در حال حاضر شرکت‌های مهم و قابل‌توجهی مانند مرسدس بنز و استارباکس از جمله کاربرانی هستند که از تکنولوژی پالیگان بهره‌مند شده‌اند. باید اشاره داشت که در پی انتشار اخبار همکاری گوگل کلود و توسعه‌دهندگان پالیگان، قیمت متیک با رشد 6 درصدی همراه شد و به 1.02 دلار رسید.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان