رشد 14 درصدی قیمت آوالانچ به دنبال بروزرسانی جدید شبکه

خانهاخباررشد 14 درصدی...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

قیمت توکن AVAX به دنبال انتشار بروزرسانی جدید در شبکه آوالانچ در 24 ساعت اخیر با رشدی 14 درصدی، به 21.93 دلار رسید. بروزرسانی جدید بیشتر جنبه زیرساختی دارد و فضای کاری را برای توسعه‌دهندگان بهبود می‌بخشد. همزمان با این اتفاق، داده‌های جدید نشان می‌دهد تعداد تراکنش‌های روزانه در شبکه آوالانچ در سه‌ماهه آخر سال 2022، رشدی 85 درصدی را تجربه کرده است.

بروزرسانی‌ها چه تاثیری بر قیمت آوالانچ می‌گذارد؟

به گزارش یوتودی و به نقل از پاتریک اوگریدی، مدیرعامل آوالبز، شرکت توسعه‌دهنده آوالانچ، بروزرسانی جدید که Banff 8 نام دارد، تاثیر مستقیمی بر بهینه‌سازی پشتیبانی از نسخه‌های قبلی کلاینت‌ها خواهد داشت و با افزایش تعامل همتا به همتا در شبکه، عملکردهای مختلف مربوط به ولیدیتورهای  P-chain را تقویت می‌کند.

- Advertisement -

در حالی که بروزرسانی‌های اخیر در شبکه آوالانچ بیشتر ماهیت فنی و تکنیکال دارند و جامعه هدف آنها، توسعه‌دهندگانی است که این شبکه را انتخاب کرده‌اند، در نهایت تجربه کاربری را برای کاربران عادی نیز بهبود خواهند بخشید.

رقابت بر سر تبدیل شدن به بهترین رقیب برای شبکه اتریوم در حال شدت گرفتن است و با توجه به نوآوری‌های مختلفی که در شبکه‌های مختلف وجود دارد، بروزرسانی Banff 8 آوالانچ می‌تواند تفاوت ایجاد کند. در حقیقت، توسعه‌دهندگان مختلف تمایل دارند به سمت شبکه‌ای بروند که امتیاز ویژه‌ای را برای جامعه توسعه‌دهندگان خود قائل شود و آوالانچ ثابت کرده که در این زمینه پیشتاز است.

آوالانچ در حال حاضر، از نظر زمان نهایی شدن تراکنش‌ها، سریع‌ترین بلاکچین لایه 1 صنعت رمزارزهاست و از زمان آغاز به کار خود، همواره در میان بهترین شبکه‌های مبتنی بر قرارداد هوشمند بوده است.

افزایش تعداد تراکنش‌های روزانه شبکه

افزایش قیمت اخیر توکن AVAX در بحبوحه افزایش شدید تعداد تراکنش‌های روزانه بلاکچین آوالانچ رخ می‌دهد. گزارش پلتفرم مساری برای سه‌ماهه چهارم سال 2022 نشان می‌دهد هم بلاکچین و هم اکوسیستم آوالانچ در این مدت مدام در حال رشد و توسعه بوده‌اند.

علیرغم موانع متعدد مانند فروپاشی صرافی FTX، تعداد تراکنش‌های انجام شده در شبکه Avalanche به طور چشمگیری افزایش یافته است. تعداد آدرس‌های فعال روزانه در این شبکه، نسبت به سه‌ماهه سوم سال 2022، چیزی حدود 3.2% افزایش یافته و به 48023 آدرس رسیده است. میانگین تراکنش‌های روزانه نیز با رشدی 85 درصدی نسبت به سه‌ماهه پیشین، به اوج 288120 تراکنش رسیده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان