رمزارز PYTH در صرافی کوینکس لیست شد

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

به گزارش سکه نیوز و به نقل از کوینکس، به منظور ارائه گزینه‌های معاملاتی بیشتر، پس از بررسی‌های دقیق، کوینکس PYTH را در فهرست رمزارزها لیست می‌کند  و از واریز و برداشت و بازارساز خودکار (AMM) در 1 آذر 1402 پشتیبانی می‌کند و همچنین جفت ارز معاملاتی PYTH/USDT در همان روز در دسترس خواهد بود.

- Advertisement -
spot_img

خدمات PYTH

- Advertisement -

1. واریز: ساعت 6:30 در 1 آذر 1402

2. برداشت: ساعت 6:30 در 1 آذر 1402

3. جفت ارز معاملاتی: PYTH/USDT

4. نحوه گشایش بازار: فراخوان مزایده

   (1) مدت زمان فراخوان مزایده

     ساعت 7:20 – 6:30 در 1 آذر 1402

     سفارشات قابل ثبت و لغو می باشد

     ساعت 7:30- 7:20 در 1 آذر 1402

     سفارشات قابل ثبت هستند اما قابل لغو نیستند

    (2) وقت گشایش رسمی 

      ساعت 7:30 در 1 آذر 1402

درباره PYTH

Pyth Network یک اوراکل است که داده‌های بازار مالی را در چندین بلاک چین منتشر می‌کند.

داده های بازار ارائه شده توسط Pyth Network توسط بیش از 90 ناشر شخص اول، از جمله برخی از بزرگترین صرافی ها و شرکت های سازنده بازار در جهان ارائه شده است. آنها فید قیمت برای تعدادی از کلاس های دارایی مختلف، از جمله سهام ایالات متحده، کالاها، و ارزهای دیجیتال ارائه می دهند (در یک برگه جدید باز می شود). هر فید قیمت مجموعه‌ای قوی از قیمت‌های ناشر را منتشر می‌کند که چندین بار در ثانیه به‌روزرسانی می‌شود.

فید قیمت در چندین بلاک چین موجود است و همچنین می تواند در برنامه های خارج از زنجیره استفاده شود. Pyth سه محصول داده مختلف را برای پشتیبانی از برنامه های مختلف ارائه می دهد:
· فیدهای قیمت سولانا قیمت های لحظه ای را در شبکه اصلی سولانا ارائه می دهند.
· فید قیمت Pythnet قیمت لحظه ای را برای بیش از 35 اکوسیستم بلاک چین ارائه می کند. آنها در شبکه اصلی برای اکثر زنجیره‌های EVM (از جمله اتریوم، BNB، Avalanche و موارد دیگر)، چندین زنجیره دیگر مانند Cosmos، Aptos و Sui در دسترس هستند.
· Benchmark ها  تاریخچه قیمت Pyth را برای استفاده در زنجیره و خارج از زنجیره ارائه می دهد و آن را می توان برای تسویه حساب یا سایر کاربردهای مشابه استفاده کرد.

بازارسازی خودکار (AMM) چیست؟

 بازارسازی خودکار (AMM) می‌تواند قیمت خرید و فروش را طبق فرمول محاسبه کند تا یک مظنه مداوم برای بازار ارائه کند.  کوینکس AMM را با دفترچه سفارش ترکیب می کند، به این گونه که استخر نقدینگی به طور خودکار به دفترچه سفارش تبدیل می شود.  با الگوریتم “فرمول بازارساز محصول ثابت” در AMM، مهم نیست که دفتر سفارش چقدر بزرگ باشد یا استخر نقدینگی چقدر کوچک باشد، در هر صورت تامین نقدینگی شرکت برای بازار تضمین می شود. بیشتر بدانید

کارمزدمعاملات ودرآمد بازارسازی:

بازار AMM، در حقیقت بازاری که از ایجاد بازار خودکار پشتیبانی می کند. در مقایسه با بازار عادی، بازار AMM یک سیستم هزینه ای مستقل را برای خود اتخاذ می کند. هزینه ها برای سازنده و گیرنده 3.0٪ است، و برای بازارسازان 15.0٪ است. برای استفاده از VIP نیاز به انجام هیچ هزینه خاصی نیست و استفاده از CET برای کسر هزینه ها و کارمزد امکان پذیر نیست. همه کاربران واجد شرایط هستند و می توانند برای بازارسازی درخواست دهند، و درنهایت 50 درصد از کارمزد تراکنش های بازار به تامین کنندگان نقدینگی تعلق می گیرد.

ویژگی های AMM

1. کسب درآمد از AMM

نقدینگی ارائه شده توسط کاربر برای بازارسازی خودکار به استخر تزریق خواهد شد. ۵۰ درصد از کارمزد معاملات بازار بر حسب نسبت نقدینگی موجود در استخر مربوطه به تأمین‌کنندگان نقدینگی تعلق می‌گیرد.

2. برداشت درآمد و پاداش روزانه بصورت یکباره

پاداش کارمزد تراکنش یک بار در روز محاسبه می شود و به طور خودکار قبل از ساعت ۷:۳۰ روز بعد به حساب واریز می شوند، و کاربر می تواند تمام سود به دست امده را با برداشت یکباره کل نقدینگی بدست آورند.

3. دسترسی رایگان، بدون نیاز به هزینه

دارایی‌های بین حساب اسپات و حساب بازاریابی را می‌توان با افزودن و حذف نقدینگی در زمان واقعی و به صورت فوری انتقال داد. هر کاربر در یک بازار واحد می تواند دو بار در روز بدون هیچ کارمزدی  نقدینگی خود را افزایش دهد.

هشدار ریسک

دارایی های موجود در حساب بازارسازی به صورت خودکار به استخر نقدینگی تزریق می شود. هنگامی که در بازار نوسانات قیمت وجود داشته باشد، امکان ضرر و زیان با حذف نقدینگی وجود دارد. هنگامی که قیمت نوسان می کند، ممکن است متحمل زیان های دایمی شوید. برای جزییات بیشتر اینجا کلیک کنید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان