سقوط قیمت مجموعه NFT دونالد ترامپ؛ آیا قیمت این مجموعه صفر می‌شود؟

خانهاخبارسقوط قیمت مجموعه...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

روزها پس از آنکه مجموعه NFT دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا تیتر اخبار شد و توجهات زیادی را در میان اعضای حوزه کریپتو جلب کرد، اکنون به نظر تمامی آن هیجانات فروکش کرده است. به نقل از کوین گیپ، ارزش قیمتی و حجم تراکنش‌های مجموعه NFT دونالد ترامپ در حال کاهش است و به نظر می‌رسد این مجموعه در تلاش است تا بقای خود را حفظ کند.

- Advertisement -
spot_img

سقوط قیمت مجموعه NFT دونالد ترامپ

بنابر داده‌های پلتفرم معاملاتی اپن سی، بازار NFTها و پلتفرم نظارتی بر این توکن‌ها، ارزش مجموعه توکن‌هایی که متعلق به ترامپ و از تصویر وی ایجاد شده بود، در روزهای اخیر سقوط 72 درصدی را تجربه کرده است. این در حالی است که قیمت این مجموعه در ابتدا افزایش 350 درصدی را تجربه کرده بود.

- Advertisement -

حجم معاملاتی مجموعه NFT ترامپ نیز که در شبکه لایه 2 پالیگان قرار داشت در 17 دسامبر به اوج خود سید. در آن زمان بنابر داده‌ها حجم معاملات به 3.5 میلیون دلار نیز رسید. در وباسیت اوپن سی و در روزهای اخیر اما، فروش این توکن‌ها به شدت کاهش داشته و از 6661 در 17 دسامبر به 529 در 22 دسامبر و 260 عدد در 23 دسامبر رسیده است.

روز دوشنبه هفته گذشته حجم معاملات سقوط 57 درصدی را تجبه کرد و به محدوده 836 هزار دلاری در اتریوم رسید. علاوه بر آن، قیمت میانگین فروش توکن‌ها نیز به 466 دلار رسید. در حال حاضر، کل مجموعه NFT دونالد ترامپ با رزش 72 درصدی همراه بوده و هر کارت ارزشی معادل 0.23 اتریوم ا 280 دلار دارد. البته باید توجه داشت که سرمایه‌گذاران ابتدایی این توکن‌ها که در قیمت 99 دلاری اقدام به خرید کردند همچنان در سود 182 درصدی هستند.

مطلب مفید: هرآنچه باید در مورد وام ارز دیجیتال بدانید!

راه‌اندازی NFT ترامپ

اوایل ماه جاری، دونالد ترامپ در بیانیه رسمی اشاره داشت که در وبسایت Truth social خود قصد دارد موضوع مهم و بزرگی را اعلام کند. بسیاری از تحلیلگران گمان کردند که این اعلامیه در رابطه با نامزد شدن احتمالی و برا انتخابات سال آینده ریاست جمهوری خواهد بود. با این حال مشخص شد که اعلامیه در رابطه با راه‌اندازی توکن‌های NFT بوده است. وی در این باره اشاره داشت:

«مجموعه کارت‌های معاملاتی دیجیتال دونالد ترامپ اکنون اینجاست. این نسخه کارت‌های مخصوص و محدود با استفاده از هنر نشان دهنده زندگی و حرفه من هستند. تمامی کارت‌های مورد علاقه خود را خریداری کنید.»

واکنش مردم به این توکن‌ها

راه‌اندازی NFTهای ترامپ باعث واکنش ضد و نقیض در میان اعضای جامعه کریپتو شد و برخی وی را به دلیل کار هنری به سخره گرفتند و دیگران او را ستایش کردند که از اولین سیاستمدارانی است که در جهت رشد وب 3 گام بر می‌دارد. ترامپ در گفتگویی با شبکه OAN درباره این توکن‌ها گفت که در ابتدا شبیه به کتاب‌های کامیک بوده اما پس از دیدن کار هنری صورت گرفته گفته است که همیشه دوست داشته چنین شکلی داشته باشد.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان