سولانا با تمرکز بر پایداری شبکه، بلاک چین خود را بهبود می‌بخشد

خانهاخبارسولانا با تمرکز...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

شبکه سولانا روز 25 فوریه و پس از به‌روزرسانی به نسخه 1.14 با کندی و اختلال در روند تولید بلاک همراه شد و توسعه‌دهندگان مجبور شدند با بازگردانی نسخه قبلی و راه‌اندازی مجدد، شبکه را به حالت عادی بازگردانند. در همین راستا، روز 28 فوریه، آناتولی یاکوونکو، بنیان‌گذار سولانا بیانیه‌ای را منتشر کرد و توضیح داد که اکوسیستم سولانا قصد دارد به‌روزرسانی‌های شبکه را بهبود ببخشد.

- Advertisement -
spot_img

بهبود بلاک چین سولانا

به نقل از کوین تلگراف، شبکه سولانا در پی مشکلات متعددی که در چند وقت اخیر برای آن رخ داده، قصد دارد در به‌روزرسانی‌های خود و انتقال به نسخه‌های بالاتر، تمام تمرکز را رویی ثبات شبکه بگذارد.

- Advertisement -

بر اساس این بیانیه، مهندسین سولانا باید از 6 گام پیروی کنند تا فرایند به‌روزرسانی به درستی و آسانی پیش برود. علاوه بر آن، یاکوونکو خبر از ایجاد تیم رقیبی داده است که یک‌سوم از تیم مهندسی را تشکیل می‌دهند. هدف این تیم ساخت و فراهم کردن ابزار دقیق در کدهای اعتبارسنجی و همچنین هدف قرار دادن نفوذها و حملات خارجی در تمامی پروتکل‌های اکوسیستم است.

توییت یاکوونکو

در ادامه نیز، بیانیه یاکوونکو اشاره داشت که چگونه می‌توان تمرکز خود را روی ایجاد شبکه‌ای باثبات و پایداری بالا گذاشت. بر اساس صحبت‌های وی، چنین چیزی نیازمند کلاینت اعتبارسنج ثانویه‌ای است که توسط تیم جامپ کریپتو در حال ساخت است و علاوه بر آن، ابزار جدید و استقرار کارمزدهای محلی توسط تیم منگو دائو نیز به این امر کمک زیادی خواهد کرد.

مطلب مفید: آیا حذف یا جعل قابلیت های امنیتی در شبکه بیت کوین ممکن است؟

بنیان‌گذار سولانا در بیانیه خود اشاره داشت که تحقیقات درباره قطعی شبکه هنوز در حال اجرا است و پس از دریافت اطلاعات بیشتر، قطعاً اطلاعات را با اعضای جامعه به اشتراک خواهند گذاشت. وی همچنین به‌منظور ایجاد شفافیت توضیح داد که رأی‌گیری آن چین دلیل کندی شبکه نبوده است.

باید اشاره داشت که واکنش اعضای جامعه به قطعی اخیر بسیار شدید بود و برخی از کاربران این سیستم را قاتل تراکنش‌ها معرفی کردند. با این حال، واکنش‌ها به نقشه راه و بیانیه یاکوونکو ضد و نقیض بود و برخی کاربران از شنیدن آن ابراز خوشحالی کردند و برخی دیگر درستی و بی‌عیبی شبکه را زیر سؤال بردند.

باید اشاره داشت که توسعه‌دهندگان اکوسیستم سولانا فردا (2 مارس) نشستی خواهند داشت که در آن درباره وضعیت اکوسیستم و نحوه بهبود آن صحبت خواهند کرد. همچنین باید توجه داشت که در یکی از مورد انتظارترین اتفاقات برای شبکه سولانا، روز 27 مارس شاهد مهاجرت و انتقال هلیوم به این بلاک چین خواهیم بود. اتفاقی که بسیاری معتقدند، می‌تواند سولانا را به روزهای اوج بازگرداند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان