سولانا (SOL) و اولانچ (AVAX) به مقاومت‌های سخت خود رسیده‌اند؛ آیا افت قیمت در راه است؟

آنچه می‌خوانید...

رمزارزهای سولانا (SOL) و اولانچ (AVAX) پس از افزایش چشم گیر خود علائم اولیه خستگی روند را نشان می‌دهند و هر دو توکن می‌توانند به زودی دچار اصلاح قیمت شوند.

در حالی که قیمت اتریوم در انتظار آپدیت مرج (Merge) در حال افزایش است، به نظر می‌رسد سولانا و آوالانچ محکوم به اصلاح قیمت هستند.

- Advertisement -

سولانا و اولانچ علائم ضعف روند را نشان می‌دهند

به نظر می‌رسد ارزهای دیجیتال سولانا و اولانچ پس از یک افزایش قابل توجه در 24 ساعت گذشته به نواحی مقاومتی حساسی رسیده‌اند.

SOL طی 24 ساعت گذشته بیش از 15 درصد رشد کرد و از کف 39.2 دلار به 45.1 دلار رسید. به نظر می‌رسد این جهش ناگهانی با انتشار نرخ تورم ایالات متحده در روز چهارشنبه مرتبط بوده که در ماه جولای به 8.5 درصد کاهش یافته و منجر به رشد بازارهای جهانی شده است. با این حال، امروز در فضای رمزارزها، به نظر می‌رسد که فعالان بازار با نزدیک‌ شدن به‌روزرسانی «مرج» بیشتر روی اتریوم متمرکز شده‌اند.

این تغییر تمایل بازار می‌تواند بر عملکرد قیمت سولانا تأثیر بگذارد. اگر SOL نتواند یک کندل چهار ساعته بالای سطح مقاومت 46 دلار به ثبت برساند، ممکن است تا قیمت 40 دلاری خود ریزش کند. توکن SOL باید بر این مانع غلبه کند تا بتواند بیشتر پیشروی کند.

شکل‌گیری الگوی مثلث متقارن در نمودار چهار ساعته سولانا نشان می‌دهد که این رمزارز می‌تواند یک افزایش 33 درصدی به سمت 60 دلار داشته باشد، اما باید ابتدا از مقاومت 46 دلار عبور کند.

نمودار قیمت سولانا

سولانا (SOL) و اولانچ (AVAX) به مقاومت‌های سخت خود رسیده‌اند؛ این افت قیمت در راه است؟

نمودار چهار ساعته SOL/USD (منبع: TradingView)

اولانچ (AVAX) نیز طی 24 ساعت گذشته از شتاب صعودی قابل توجهی برخوردار بود و بیش از 10 درصد افزایش قیمت را تجربه کرد. از منظر تکنیکالی، به نظر می‌رسد روند صعودی AVAX پس از خروج از الگوی سر و شانه صورت گرفته باشد. اکنون که این توکن تقریباً به هدف الگوی خود در 31.50 دلار رسیده است، یک سیگنال فروش در نمودار چهار ساعته در حال شکل گیری است.

افزایش سیو سود در توکن AVAX که قیمت را به زیر 28.80 دلار رسانده، می تواند سناریوی نزولی قیمت را تأیید کند. اگر AVAX این سطح حمایت حیاتی را از دست بدهد، ممکن است با یک اصلاح تا 27.20 دلار یا حتی 26.20 دلار مواجه شود.

نمودار قیمت AVAX

سولانا (SOL) و اولانچ (AVAX) به مقاومت‌های سخت خود رسیده‌اند؛ این افت قیمت در راه است؟

نمودار چهار ساعته AVAX/USD (منبع: TradingView)

با توجه به واکنش مثبت بازار به آخرین گزارش شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده، افزایش بیشتر قیمت‌ها را نمی‌توان رد کرد. اگر اولانچ بتواند یک کندل چهار ساعته بالای 31 دلار ثبت کند، می‌تواند شانس این را داشته باشد که تا قیمت 34 دلار افزایش پیدا کرده و سناریوی نزولی را بی اعتبار کند.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان