سیستم بازی PlayaBull Games چیست؟

خانهویدئوهاآموزشیسیستم بازی PlayaBull Games...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

انجام بازی‌های ویدیویی برای سرگرمی خوب است، اما یک شرکت استرالیایی خلاق به نام بازی PlayaBull با ایجاد یک سیستم بازی برای کسب درآمد (P2E) با استفاده از فناوری بلاکچین، بازی‌های بلاکچینی را به سطح جدیدی ارتقا داده است. این سیستم دارای یک اقتصاد غنی است که حول بازی‌ها، بازیکنان و توکن آن‌ها به نام 3ULL Coin می‌چرخد.

بازی PlayaBull با استفاده از این سیستم، خود را به عنوان یک فرصت سرمایه‌گذاری برای کسانی که به دنبال کسب درآمد بیشتر در عین لذت بردن از گیم  هستند، معرفی می‌کند. در این مقاله از فکت کوینز، نگاهی دقیق‌تر به سیستم بازی PlayaBull Games و قابلیت‌هایی که ارائه می‌دهد خواهیم داشت.

- Advertisement -

PlayaBull Games چیست؟

فناوری بلاکچین تاکنون راه درازی را پیموده است و سیستم  PlayaBull Games نیز از این فناوری بهره برده است. آنها با استفاده از فناوری بلاکچین اولانچ (Avalanche) همراه با جدیدترین بازی‌ها، راهی را برای بازیکنان ایجاد کرده‌اند تا از بازی‌ها لذت ببرند و در عین حال نوعی ارز به نام BULL به دست آورند. به بیان ساده‌تر، با انجام بازی‌ها با استفاده از سیستم PlayaBull Games، ارز دیجیتالی به دست می‌آورید که می‌تواند ارزش پولی واقعی داشته باشد.

Playa3ull Games چیست؟

خرید گره‌ها در بازی PlayaBull

برای درک کامل بازی‌های PlayaBull Games، باید سیستم گره‌های آن‌ها را بشناسید. در این سیستم، توکن‌ها از طریق مستر نودها (Master Nodes) ایجاد می‌شوند. سپس کوین‌ها به طور مساوی بین صاحبان مستر نود تقسیم می‌شوند.

ویدئو یوتیوب PlayaBull

تا لحظه نگارش این مقاله، 4375 گره از مجموع 50000 نود فروخته شده است. در نتیجه 45625 گره برای فروش باقی می‌ماند. هر گره در حال حاضر 4400 دلار هزینه دارد، با این حال، قیمت قرار است تغییر کند. هر بار که 100 مستر نود فروخته می‌شود قیمت آن افزایش می‌یابد. این به حیات بخشیدن به اقتصاد 3ULL و ارزشمند شدن آن کمک می‌کند.

این بدان معنی است که کسانی که زودتر وارد می‌شوند، ارزش سرمایه‌گذاری خود را سریع‌ترین افزایش می‌دهند. شما با قیمت پایین‌تری خرید خواهید کرد اما جوایز بیشتری نیز دریافت خواهید کرد زیرا پاداش‌های روزانه بین تعداد گره‌های فعال تقسیم می‌شوند. تعداد فعلی توکن‌های 3ull که به هر گره پرداخت می‌شود، 1566 عدد در روز است، اما با آنلاین شدن تعداد بیشتر گره‌ها، این تعداد کاهش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: آموزش بازی ایمورتال گیم (Immortal Game)؛ کسب درآمد از شطرنج!

درآمد اجرای گره چقدر است؟

اجرای یک گره در حال حاضر برای هر صاحب گره 1564 3ULL توکن در روز درآمد به همراه دارد. در حالی که ارزش توکن 3ULL در حال حاضر بسیار پایین است (کمتر از 1 سنت)، اجرای یک گره برای سود کوتاه مدت طراحی نشده است و در بلندمدت سود قابل توجهی دارد. هرچند هیچ‌کس دقیقا نمی‌داند که قیمت توکن به کجا خواهد رسید.

سرمایه‌گذاری در PlayaBull

یکی از اصلی‌ترین چیزهایی که باید در مورد پروژه PlayaBull به خاطر بسپارید این است که اگر وارد آن شوید، فقط یک بازیکن نیستید، بلکه یک سرمایه‌گذار نیز هستید. بنابراین باید مشارکت خود را در سیستم و محصول بسیار جدی بگیرید. به عبارت دیگر، PlayaBull فقط مربوط به بازی‌ها یا حتی رمزارز نیست، بلکه یک تصمیم مالی مهم است که باید با دقت اتخاذ شود. زیرا در صورت شکست پروژه، احتمال بازپرداخت سرمایه شما وجود ندارد.

سرمایه‌گذاری در Playa3ull

همانطور که  ذکر شد، افزایش قیمت حول گره‌ها تضمین می‌کند که کسانی که زودتر به آن می‌پیوندند بیشترین سود را دریافت می‌کنند. بخش بازی برای کسب درآمد تازه شروع شده است و قرار است چندین تریلیون دلار ارزش داشته باشد. اگر بودجه لازم برای خرید یک گره را ندارید یا ترجیح می‌دهید آن مسیر را دنبال نکنید، خرید NFT و شرکت در اکوسیستم بازی برای کسب درآمد راه عالی دیگری است که می‌توانید با پشتیبانی از بازی‌های PlayBull پاداش دریافت کنید. چشم انداز پول درآوردن در حین سرگرم شدن با بازی‌ها چیزی است که احتمالاً برای مخاطبان جذاب خواهد بود.

بیشتر بخوانید: بررسی کامل بازی مار دیوانه (Crazy Snake)؛ کسب درآمد از بازی

طراحی نوآورانه بازی

توسعه‌دهندگان به‌جای تولید بی‌شمار بازی‌های غیر‌استاندارد موبایل، بر ارائه تجربه‌ای جدید از بازی به سرمایه‌گذاران تمرکز کرده‌اند. در واقع، در وایت پیپر آمده است که طراحی بازی آنها حول مفهوم نوین بودن می‌چرخد و هر بازی چیزی در خود خواهد داشت که جهان تا به حال ندیده است. به نظر من این بسیار جالب است!

دیگر حقایق جالب در مورد بازی‌ها عبارت‌اند از:

  • هر بازی متعلق به یک DAO (سازمان مستقل غیرمتمرکز) خواهد بود.
  • هر بازی توسط انجمن DAO کارگردانی خواهد شد
  • هر بازی بر اساس دنیای خودش ساخته خواهد شد
  • بخشی از هر جهان به MetaVerse اختصاص خواهد داد

این بدان معناست که PlayaBull Games به بازیکنان اجازه می‌دهد در فعالیت‌های دیگری مانند خرید زمین، ساختن خانه، توسعه کسب‌وکار و لذت بردن از محیط‌های اجتماعی شرکت کنند. در حالی که جنبه اصلی پروژه گیم است، اتصال به متاورس به بازیکنان اجازه می‌دهد تا از تجربه بسیار بزرگتری لذت ببرند که از طریق پلتفرم‌های گیمینگ معمولی غیرممکن است.

بازی‌های PlayaBull

اکنون که درک درستی از نحوه طراحی بازی‌های PlayaBull دارید، اجازه دهید به سراغ خود بازی‌ها برویم. لازم به ذکر است این بازی‌ها همچنان در مرحله تولید هستند اما مطابق نقشه راه تکمیل خواهند شد.

 بازی Revn

 بازی Revn

Revn یک بازی تیراندازی سوم شخص آنلاین است. از ویژگی‌های نوآورانه Revn این است که بازیکنان می‌توانند وسایل خود را بسازند و شخصیت‌های خود را خلق کنند. هدف دفاع از خود و در عین حال از بین بردن تیم دشمن است. نبردها 5 به 5 هستند و شما می‌توانید از شش قابلیت استفاده کنید.

 بازی War of Steel

War of Steel یک بازی بتل رویال است که روی چند مرحله تمرکز دارد. اولین مرحله، مرحله بقا است که در آن باید سعی کنید ربات نظامی غول پیکر خود را با تصمیم‌گیری سریع زنده نگه دارید. پس از آن، شما و تیم 50 نفره خود باید دور هم جمع شوید و به سمت هدف خود حرکت کنید. در طول نبرد، می‌توانید قطعات را تعویض کنید تا ربات خود را قوی تر کنید.

نقشه راه PlayaBull

PlayaBull یک نقشه راه برای برنامه‌ریزی عملیات خود از سه ماهه اول 2022 تا سه ماهه اول 2023 دارد. اجازه دهید برخی از مهم‌ترین نکات این نقشه راه را مرور کنیم.

سه ماهه اول 2022

این سه ماهه بر راه‌اندازی پلتفرم و بازاریابی آن متمرکز شده است. توکن و گره‌های مرحله 1 آزاد شدند و معاملات سکه در دسترس قرار گرفت. خود وایت پیپر نیز در این مدت ساخته و منتشر شد.

سه ماهه دوم و سوم  2022

PlayaBull نه تنها قصد دارد تیم توسعه خود را گسترش دهد، بلکه دامنه کمپین بازاریابی خود را نیز گسترش خواهد داد. قرار است تولید بازی ادامه یابد و Roboto Doggo نیز در این سه ماهه عرضه شود. علاوه بر این، گره‌ها به مرحله 2 ارتقا خواهند یافت.

سه ماهه چهارم 2022

سه ماهه پایانی سال 2022 شاهد ساخت DAO ها خواهیم بود. برای انجام این کار، کارشناسان بازی‌های استراتژیک برای نظارت بر روند استخدام خواهند شد. با ادامه توسعه بازی، بازاریابی برای کوین، نود، متاورس و آگاهی‌رسانی از بازی افزایش خواهد یافت و نسخه‌های بتا بیشتری منتشر خواهند شد.

سه ماهه  اول 2023

این مرحله بلندپروازانه از نقشه راه بیان می‌کند که PlayaBull خرید شرکت‌های بازی را آغاز خواهد کرد و میزبان جوایز بازی‌های PlayaBull خواهد بود. با این حال، جزئیات بیشتری در مورد این که این جوایز چیست یا این رویداد در کجا برگزار می‌شود، وجود ندارد.

مزایای اصلی سیستم بازی PlayaBull

بیایید این مقاله را با بررسی مزایا و قابلیت‌های  سیستم بازی PlayaBull به پایان می رسانیم.

اقتصاد بازی

در حالی که PlayaBull مطمئناً یک سیستم بازی برای کسب درآمد است، پروژه‌ای است که باید به عنوان یک سرمایه‌گذاری جدی به آن نگاه کرد. علاوه بر کسب درآمد از توکن 3ULL، می‌توانید در املاک مجازی متاورس نیز سرمایه‌گذاری کنید. زمینی که خریداری می‌کنید می‌تواند دارای سازه‌هایی باشد که روی آن ساخته شده است و به هر شکلی که بخواهید قابل توسعه است. یک بار دیگر، این یک سرمایه‌گذاری درست مانند خرید یک ملک  واقعی است.

مالکیت مشترک

هر بازی منتشر شده توسط Playa3ull متعلق به یک دائو (DAO) خواهد بود. تبدیل شدن به بخشی از دائو به شما این حق را می‌دهد که با رای دادن به پیشنهادات، در توسعه بازی سهمی داشته باشید. در حالی که این شما را به یک طراح یا توسعه‌دهنده بازی تبدیل نمی‌کند، به شما امکان می‌دهد جهت بازی را شکل دهید. تبدیل شدن به بخشی از DAO با خرید ان اف تی Playa3ull انجام می‌شود.

آیا Playa3ull یک کلاهبرداری است؟

Playa3ull Games یک تیم عمومی است و به نظر مشروع می‌رسد. آن‌ها اکنون بازی‌های واقعی را روی پلتفرم خود دارند و فکر می‌کنم به بسیاری از جاه‌طلبی‌های نقشه راه خود دست خواهند یافت. با این حال، سرمایه‌گذاری زودهنگام به معنای پذیرفتن بیشترین ریسک است، اما بیشترین پتانسیل سود را نیز دارد. همین موضوع در مورد خرید یک گره Playa3ull نیز صدق می‌کند، زیرا هزینه خرید گره در حال حاضر در مقایسه با آنچه در آینده خواهد بود بسیار پایین است، به علاوه پاداش ها به مرور زمان به تدریج کاهش می‌یابد.

نتیجه گیری

به طور کلی، بازیPlayaBull یک پروژه جالب با ویژگی‌های منحصر به فرد متعدد است. چه در حال حاضر به کریپتو، NFT و سایر بازی‌های مرتبط با بلاکچین علاقه داشته باشید یا نه، ارزش نگاه کردن به آن را دارد. اگر زود درگیر  این پروژه شوید، پتانسیل بالایی دارید اما همچنان با خطر شکست پروژه مواجه هستید. اگر تردید دارید، می‌توانید به جای آن چند توکن بخرید یا صبر کنید تا بازی‌ها بیشتر پیشرفت کنند و چند NFT با هزینه کمتر خریداری کنید. به طور کلی، بخش بازی برای کسب درآمد و بازی NFT در طی 3 تا 5 سال آینده منفجر خواهد شد و PlayaBull Games دقیقاً در زمان مناسبی وارد شده تا احتمالا شاهد یک رشد تصاعدی باشد.

سوالات متداول

بازی PlayaBull چیست؟

این بازی با استفاده از فناوری بلاکچین اولانچ (Avalanche) همراه با جدیدترین بازی‌ها، راهی را برای بازیکنان ایجاد کرده‌اند تا از بازی‌ها لذت ببرند و در عین حال نوعی ارز به نام BULL به دست آورند. به بیان ساده‌تر، با انجام بازی‌ها با استفاده از سیستم PlayaBull Games، ارز دیجیتالی به دست می‌آورید که می‌تواند ارزش پولی واقعی داشته باشد

بازی War of Steel چیست؟

War of Steel یک بازی بتل رویال است که روی چند مرحله تمرکز دارد. اولین مرحله، مرحله بقا است که در آن باید سعی کنید ربات نظامی غول پیکر خود را با تصمیم‌گیری سریع زنده نگه دارید

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان