شیبا اینو (SHIB) به بالاترین سطح قیمت در چند هفته‌ی اخیر رسید

خانهاخبارشیبا اینو (SHIB)...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

علیرغم تراکم و فشردگی قیمت‌های اخیر بازار، ارز شیبا اینو (SHIB) در حال احیای قیمت خود و یافتن تعادل جدیدی است. این میم کوین در 24 ساعت گذشته 8 درصد افزایش قیمت داشته و به 0.000008078 دلار رسیده است که بالاترین سطح از اوایل سپتامبر است. این افزایش فعالیت خرید نشان دهنده یک روند صعودی است.

به نقل از یو تودی، با این فشار رشد، SHIB اکنون برای یک دوره جاه طلبانه‌تر تغییر آماده می‌شود و تعدادی معیار کلیدی وجود دارد که باید در این زمینه مراقب آنها بود.

- Advertisement -
نمودار شیبا اینو

سه معیار شیبا اینو

در حالی که نرخ افزایش قیمت مهم است، ممکن است خریداران نیاز به توجه به حجم معاملات داشته باشند. در حال حاضر، حجم SHIB به میزان قابل توجهی 68 درصد افزایش یافته است و مجموع توکن‌های معامله شده 333,406,842 دلار است. به طور ضمنی، این معیار تمایل سرمایه‌گذاران خرده‌فروشی و نهادی را به این ارز نشان می‌دهد و در صورت تداوم، می‌تواند روند صعودی قریب‌الوقوع‌تری را برای این توکن به تصویر بکشد.

داده‌های IntoTheBlock (ITB) نیز نشان دهنده‌ی سودآوری شیبا اینو در بحبوحه‌ی افزایش قیمت اخیر است. بر اساس داده‌ها، درصد آدرس‌های کیف پول از دست رفته‌ی شیبا اینو به 76.86 درصد کاهش یافته است که در مقایسه با درصد ثبت شده قبلی که بیش از 90٪ بود، یک پیشرفت قابل توجه است.

در نهایت، با شاخص ترس و طمع برای نشانه‌ای که روی «طمع» تعیین شده، احساسات اجتماعی شیبا اینو در حال بهبود است. این حرص و طمع از این جهت مهم است که می‌تواند به طور موثر سرمایه بیشتری را به سمت SHIB سوق دهد و در تلاش توکن برای بهبود پایدار بسیار مهم باشد.

سرمایه گذاری در شیباریوم

شیباریوم (Shibarium) یک پروتکل بزرگ است که می‌تواند به جذب کاربران بیشتر به اکوسیستم شیبا اینو کمک کند. با برنامه‌هایی برای حمایت از رشد برنامه‌های غیرمتمرکز و پیشنهاد آن برای افزایش پشتیبانی از سوخت، ممکن است شیباریوم کاتالیزور اصلی بعدی باشد که قیمت SHIB را به بالاترین حد خود برساند. این پروتکل از زمان تولد دوباره آن ثابت مانده است و نوآوری های بیشتری توسط تیم اصلی مورد توجه قرار گرفته است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان