صرافی غیرمتمرکز تریدر جو بر بستر شبکه آربیتروم راه‌اندازی شد

خانهاخبارصرافی غیرمتمرکز تریدر...

آنچه می‌خوانید...

spot_img
spot_img

صرافی غیرمتمرکز تریدر جو (Trader Joe) در اولین گام خود برای گسترش فعالیت در فضای بلاک چین و محدود نبودن به شبکه آوالانچ، شبکه اصلی خود را بر بستر آربیتروم راه‌اندازی کرد. انتظار می‌رود که گسترش کاربردی‌ترین برنامه شبکه آوالانچ از نظر حجم، روند قابل توجهی را برای پروتکل‌های رمز ارزی ایجاد کند.

- Advertisement -
spot_img

تریدر جو در شبکه آربیتروم راه‌اندازی شد

به نقل از بلاک، تیم توسعه‌دهنده پلتفرم تریدر جو در حال راه‌اندازی صرافی در شبکه‌های مختلف است و امیدوار است که چنین اقدامی منجر به تقاضا و رشد پایگاه کاربری شود چرا که شبکه‌های لایه 1 با کاهش تراکنش همراه هستند. این پلتفرم برنامه دارد گسترش خود را در شبکه‌هایی ادامه دهد که از فعالیت دیفای قدرتمندی برخوردار هستند و انتظار دارند اکوسیستمشان رشد بیشتری را تجربه کند.

- Advertisement -

مدیر بازاریابی و ارتباطات تریدر جو در مصاحبه‌ای با رسانه بلاک گفت که هدف این صرافی غیرمتمرکز آن است که استفاده از مدل سفارش گذار خودکار را بیشتر کند. این مدل، پیشرفته‌ترین تکنولوژی از زمان نوآوری نسخه 3 یونی سواپ محسوب می‌شود.

مطلب مفید: آشنایی با بهترین روش‌های کسب درآمد از متاورس (Metaverse)

باید اشاره داشت که بنا بر داده‌های DeFiLlama، صرافی غیرمتمرکز یونی سواپ در حال حاضر بیشترین حجم انباشته معاملات رمز ارزی را در اختیار دارد. به نظر می‌رسد پلتفرم معاملاتی مبتنی بر آوالانچ قصد دارد با گسترش فعالیت خود در فضای بلاک چین و قرار گرفتن بر بستر شبکه‌های قدرتمند، این عنوان را نصیب خود کند.

آربیتروم و آپتیمیزم هر دو شبکه‌های لایه 2 مبتنی بر بلاک چین اتریوم هستند که قابلیت‌های امنیتی این شبکه را به ارث برده‌اند. همچنین قابل توجه است که هر دو این شبکه‌ها در سال 2022 عملکرد قابل قبولی از خود به نماش گذاشته و رشد تراکنشی بسیار خوبی را ثبت کرده‌اند. این در حالی است که در مدت مشابه، حجم و تعداد تراکنش‌های بلاک چین‌های لایه 1 روند نزولی را طی کرده‌اند.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

spot_img

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_imgspot_imgspot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان