صرافی کریپتو دات کام از اسپانسری لیگ قهرمانان اروپا کناره‌گیری کرد

خانهاخبارصرافی کریپتو دات...

آنچه می‌خوانید...

صرافی کریپتو دات کام اعلام کرد به خاطر مشکلات حقوقی که در برخی از کشورهای اروپایی مانند انگلستان، فرانسه و ایتالیا با آن مواجه است، از قرارداد اسپانسری نیم میلیون دلاری لیگ قهرمانان اروپا کناره‌گیری می‌کند.

این صرافی که خدمات مختلفی در حوزه ارز دیجیتال، از جمله خدمات معاملاتی، دیفای و سرویس کیف پول ارائه می‌دهد، به مدت 5 فصل تا سال 2027 به عنوان اسپانسر لیگ قهرمانان اروپا انتخاب شده بود. پیش از این شرکت گزپروم روسیه اسپانسر لیگ قهرمانان بود اما یوفا با حمله روسیه به اوکراین قرارداد خود با شرکت گزپروم را لغو کرد.

- Advertisement -

گزارشات حاکی از این است که صرافی کریپتو دات کام به خاطر مشکلات قانونی که در کشورهایی نظیر انگلستان، فرانسه و ایتالیا با آن مواجه است، تصمیم به چنین اقدامی گرفته است. علاوه بر این، رکود اخیر بازار رمزارز نیز ممکن است در این تصمیم دخیل بوده باشد.

آمار نشان می‌دهد شرکت‌های فعال در حوزه کریپتو تاکنون 2 میلیارد دلار در حوزه ورزش به عنوان حامی مالی سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

صرافی کریپتو دات کام در چند ماه اخیر همکاری‌های قابل توجهی در حوزه ورزش داشته است. این صرافی در نوامبر سال 2021 امتیاز ورزشگاه Staples Center در لس آنجلس را خرید و پس از آن نام آن را به CryptoCom Arena تغییر داد. همچنین اخیرا این صرافی از برنامه‌های خود برای بازسازی این ورزشگاه خبر داده است.

برای اطلاع از آخرین اخبار ارز دیجیتال با فکت کوینز همراه باشید.

پاسخ دیدگاه

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید

spot_img

هیچ خبری رو از دست نده!

محاسبه‌گر ارزهای دیجیتال
ارز معادل
تومان

محاسبه با مبلغ تتر : تومان